کارشناس فرهنگی دانشگاه علوم اسلامی رضوی گفت: تنها برخی از دانشجویان ارشد و دکتری در خوابگاه‌های دانشگاه علوم اسلامی رضوی پذیرش می‌شوند.

پذیرش برخی از دانشجویان در خوابگاه‌های دانشگاه علوم اسلامی رضوی

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی غیوریان در رابطه با نحوه اسکان دانشجویان دانشگاه علوم اسلامی رضوی در سال تحصیلی جاری، اظهار کرد: درحال حاضر خوابگاه‌ها در مرحله تخلیه، گندزدایی و ضدعفونی قرار دارند، آموزش‌ها کاملا مجازی است و هیچگونه دانشجویی در خوابگاه‌ها پذیرش نشدند.

وی افزود: با تخلیه کامل خوابگاه‌ها دانشجویان ارشد و دکتری که درحال کار روی پایان‌نامه‌هایشان هستند، می‌توانند در خواست خود را ثبت کنند و پس از بررسی صلاحیت دانشجویان اسکان داده می‌شوند تا بتوانند از اساتید و منابع موجود استفاده کنند.

کارشناس فرهنگی دانشگاه علوم اسلامی رضوی بیان کرد: تعداد دانشجویان ارشد و دکتری حدودا ۱۰۰ نفر برآورد می‌شود و از این تعداد دانشجویانی  که درحال پایان‌نامه نویسی هستند برای اسکان پذیرفته می‌شوند و حدودا ۵۰ الی ۶۰ نفر خواهند بود.

غیوریان خاطرنشان کرد: در گذشته با توجه به فضای موجود در اتاق حدودا ۳ تا ۴ نفر در هر اتاق اسکان داده می‌شدند، درحال حاضر برای هر فرد ۶ متر فضای اختصاصی قرار می‌دهیم و هر اتاق ۱۲ نفره به ۲ نفر اختصاص پیدا می‌کند، سرویس‌های بهداشتی در هر بازه زمانی ۲ ساعته، ضدعفونی می‌شوند و مواد لازم جهت ضدعفونی در نقاط مختلفی از دانشگاه در دسترس هستند.

وی افزود: در حال حاضر بخش سرو غذا مشغول به کار نیست و هیچ غذایی برای دانشجویان طبخ نمی‌شود. خدمات کتابخانه نیز تنها شامل امانت کتاب است و دانشجویان نمی‌توانند از فضای کتابخانه برای مطالعه استفاده کنند و تاکید بر این است تا دانشجویان از تجمع در یک نقطه پرهیز کنند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.