آثار راه‌یافته به مرحله دوم جشنواره گوینده شو ۲ با حضور مسعود فروتن، الهه رضایی و میرطاهر مظلومی داوران این جشنواره مورد ارزیابی قرار گرفته و نفرات برتر اعلام شدند.

نفرات برتر جشنواره گوینده‌شو معرفی شدند

قدس آنلاین: به گزارش پایگاه خبری سوره مهر، در دومین مرحله جشنواره گوینده‌ شو آثار منتخبین مرحله اول مورد ارزیابی داوران قرار گرفتند و در نهایت ده نفر به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند که 4 نفر از آنان در مرحله بعدی برای انتخاب گوینده برتر رقابت می‌کنند.

لازم به ذکر است انتشارات سوره مهر، سال گذشته و در روزهای نمایشگاه کتاب، اولین جشنواره گوینده‌شو را برگزار کرد و امسال با پیگیری‌ مخاطبان، دوره دوم آن برگزار شد که با استقبال علاقمندان به این هنرو فن، آثاری از سراسر کشور و در رده‌های سنی مختلف در اینستاگرام منتشر و ارسال گردید.

در مرحله اول این آثار مورد ارزیابی قرار گرفتند وافراد برگزیده، به دلیل شرایط همه‌گیری بیماری کرونا به صورت مجازی از آموزش‌های گویندگی بهره‌مند شدند و پس از پایان دوره آثاری را در سه حوزه خبرخوانی، شعرخوانی و کتاب‌خوانی برای شرکت در دومین مرحله جشنواره به دبیرخانه ارسال کردند که پس از ارزیابی داوران 10 نفر به عنوان نفر برتر انتخاب شدند و 4 نفر اول که با علامت ستاره (☆) مشخص شده‌اند، در نظر داوران امتیاز مشابه کسب کرده و برای رسیدن به نشان گوینده برتر در مرحله سوم به رقابت می‌پردازند.

10 نفر برگزیده داوران جشنواره گوینده‌شو به ترتیب ذیل اعلام شد:
۱- آرمان حکیم علوی (☆)
۲- زینب شهباز علوی (☆)
۳- شهلا قاسمشاهی (☆)
۴- شیما سیدهندی (☆)
۵- الهه نژادکریم
۶- ایمان امیری
۷- سید محمد عبادی
۸- مینا علینقیان
۹- حسام حیدرزاده
۱۰- مهدی جمالی

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.