مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی گفت: چهار هزار و ۹۴۴ نفر در این استان با همکاری اداره کل فنی و حرفه‌ای استان و سازمانهای بین المللی مهارت‌های فنی را فرا گرفته‌اند.

آموزش مهارتی پنج هزار نفر در خراسان رضوی با همکاری سازمانهای بین‌المللی

به گزارش قدس آنلاین، افشین رحیمی  با اعلام این مطلب افزود: این اداره کل هم اکنون با هشت مجموعه و سازمان بین المللی همکاری دارد و در قالب پنج سازمان به اتباع خارجی و در قالب سه سازمان به اتباع ایرانی آموزش ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: همکاری با سازمان توسعه صنعتی سازمان ملل( UNIDO ) برای تجهیز و راه اندازی انستیتو مصنوعات چرمی و همکاری با برنامه پیشرفت موسسه همکاری اقتصادی (SEQUA )در ارائه مدل آموزش دوگانه و سازمان توسعه ملل متحد (UNDP ) برای آموزش دوره‌های آموزشی محافظت از لایه ازن برای اتباع ایرانی انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی گفت: در این رابطه هزار و ۲۸۷ نفر آموزشهای لازم را فرا گرفته اند.

رحیمی افزود: همکاری با مجموعه کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل ( UNHCR)، سازمان پناهندگان دانمارک(DRC )، سازمان پناهندگان نروژ(NRC )، سازمان پناهندگان دانمارک(DRC )، ریلیف اینترنشنال(RELIFE International ) و همکاری با کشور آلمان هم ویژه آموزش اتباع خارجی است.

وی اضافه کرد: از سال ۱۳۹۲ تا کنون در حوزه آموزش اتباع خارجی سه هزار و ۶۵۷ نفر آموزشها و مهارت های فنی را دریافت کرده‌اند که این شمار و کیفیت آموزشها بسیار مورد تشویق سازمانهای یاد شده قرار گرفته است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.