همدان - مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر از تداوم فعالیت غار علیصدر در پذیرش گردشگران و مسافران خبر داد و گفت: امسال کاهش ۸۶ درصدی بازید کنندگان از غار علیصدررا داشتیم .

کاهش ۸۶ درصدی بازید کنندگان غارعلیصدر

به گزارش قدس آنلاین ، مهدی مجیدی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال بدترین سال گردشگری را سپری کردیم از کاهش ۸۶ درصدی بازید کنندگان غار علیصدر در نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: سال گذشته و در نیمه اول سال ۵۷۰ هزار نفر از غار علیصدر بازدید کردند که امسال این تعداد به ۷۰ هزار نفر رسید.

مجیدی افزود:قیمت بلیط غار علیصدر برای هر نفر ۵۰ هزار تومان است که با احتساب کاهش ۵۰۰ هزار نفری بازدیدکنندگان از غار علیصدر رقمی معادل ۲۵ میلیارد تومان متضرر شده‌ایم که این رقم تنها از محل فروش بلیت بوده است، و میزان درآمد شرکت از بازدید ۷۰ هزار نفر گردشگر علیصدر تنها ۳.۵ میلیارد تومان بوده است.

وی ادامه داد بابیان اینکه شیوع کرونا باعث شد بسیاری از مزایای جانبی پرسنل شرکت سیاحتی علیصدر لغو شود و کارکنان با حداقل حقوق پایه فعالیت کنند، گفت: غار علیصدر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعال است و در تمام ایام هفته به گردشگران و بازدیدکنندگان خدمات ارائه می‌دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.