همدان - امام جمعه همدان با تاکید بر حفظ کرامت امت اسلامی گفت: اقدامات اسرائیل را باید به معنای واقعی کلمه جنایت علیه بشریت قلمداد کرد.

اقدامات اسرائیل را باید به معنای واقعی کلمه جنایت علیه بشریت قلمداد کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه همدان ؛ آیت‌الله حبیب الله شعبانی ظهر شنبه در تجمع اعتراضی طلاب نسبت به عادی سازی روابط امارات و بحرین با رژیم اشغالگر قدس، با بیان اینکه اقدامات اسرائیل را باید به معنای واقعی کلمه جنایت علیه بشریت قلمداد کرد، اظهار کرد: وحشی گری، جنایت، اشغال، غاصب بودن و تجاوز علیه حقوق بشر ذات اسرائیل است و این ذات هیچگاه قابل تغییر نیست.

آیت الله شعبانی با اشاره به جنایت‌های اسرائیل در طول تاریخ بشریت، مطرح کرد: بسیاری از جنایت‌هایی که توسط این رژیم اشغالگر در دنیا به وقوع پیوسته، حتی اجازه صحبت و رسانه‌ای شدن در سطح بین‌المللی نداشته است.

وی با اشاره به مطرح کردن موضوع اسرائیل توسط امام خمینی (ره) در دوران پهلوی، عنوان کرد: اینکه حضرت امام (ره) قدس را مساله اصلی اسلام بیان کردند موضوع مهمی است که از آن زمان ایشان به آن اشاره داشته‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: اینکه اسرائیل یک رژیم غاصب و اشغالگر است، یک شعار نیست بلکه یک واقعیت است و بیان این مطلب توسط جمهوری اسلامی نه از روی اختلاف در منافع مادی که به دلیل افکار و اقدامات پلید این رژیم است.

آیت الله شعبانی با اشاره به ساخته شدن بعضی شهرک‌های صهیونیستی در فلسطین از طریق بیت‌المال مسلمین، بیان کرد: پیوند آل سعود و آل یهود یک پیوند واقعی است که به لحاظ ترس از برخی مطالب، جرأت علنی کردن آن را نداشته‌اند و حتی در این اتفاق نیز شاهد بودیم که فرماندهان ارشد نظامی آن به دلیل همین ترس‌ها شرکت نکرده بودند و در سطح امور خارجه برگزار شد.

وی با اشاره به توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام (ص)، مطرح کرد: تعجب ما از نخست وزیر و رئیس جمهور فرانسه است که این کار را نوعی آزادی بیان می‌دانند در حالی که طبق قانون مطبوعات فرانسه، اظهار نظر در مورد همه چیز آزاد است به جز هولوکاست و یهودی ستیزی و این معنای آزادی بیان در غرب است.

آیت الله شعبانی با بیان اینکه اینها بازی‌های سیاسی ترامپ و اسرائیل برای انتخابات است، عنوان کرد: همه این‌ها به خوبی می‌دانند که با وجود جبهه مقاومت راه فراری ندارند و این جبهه تضعیف نخواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.