استاندار خراسان رضوی گفت: اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی در واقع بدون پول دولتی و با همت و پشتکار خیرین توسعه جلو می‌رود که قابل توجه است.

طرح مثلت توسعه اقتصادی و فرهنگی بدون کمک‌های دولت پیش می‌رود

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا رزم‌حسینی در جلسه مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی خراسان‌رضوی که با محوریت شهرستان مه‌ولات در محل استانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: برای این دفاع را گرامی می‌داریم چون یک جنگ ناخواسته به ما تحمیل شد.

استاندار خراسان رضوی در همین رابطه افزود: امروز امتداد راه شهیدان، همانا حرکت در راه پیشرفت و آبادانی است و برای رسیدن به این موضوع باید تلاش شود تا سطح رفاه مردم ایران افزایش پیدا بکند.

وی با اشاره به اینکه اقدامات با چاشنی توسعه پایدار برای موفقیت نیاز به گذر زمان دارد، ادامه داد: اگر به کلیت این حرکت که یک حرکت داوطلبانه و خیرخواهانه است نگاه کنیم، هر یک قدمی که توسط معین‌ها برداشته می‌شود، جای قدردانی دارد.

رزم‌حسینی بر حضور معین‌های محلی در جلسات آموزشی تاکید کرد و گفت: لازم است در این جلسات آموزشی به توسعه روستایی که در پیرامون معین‌ها وجود دارد، توجه شود.

وی اضافه کرد: جلسات تخصصی که درباره بررسی عملکرد معین‌های اقتصاد مقاومتی هر شهرستان برگزار می‌شود، در واقع به منظور مرور پیشرفت کار و برطرف کردن نواقص اجرای پروژه‌هاست.

استاندار خراسان رضوی متذکر شد: اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی در واقع بدون پول دولتی و با همت و پشتکار خیرین توسعه جلو می‌رود که قابل توجه است.

رزم‌حسینی بیان کرد: با توجه به ظرفیت اقتصادی که در شهرستان مه‌ولات وجود دارد، با برنامه‌ریزی درست کاهش نرخ بیکاری انتظار زیادی نیست.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.