دریافت کننده مشهدی تیم والیبال هراز آمل با بیان اینکه شاید تنها مشکل لیگ امسال غیبت مشهدی‌ها باشد، از این موضوع ناراحت هستم، گفت: امسال با تیمی با انگیزه و همدل در لیگ برتر هستم و تلاش می‌کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

جای مشهدی‌ها در لیگ برتر خالی است/ اختلاف ومنافع شخص مانع استمرار روزهای خوب والیبال شد

به گزارش قدس آنلاین، شهروز همایونفرمنش در خصوص آغاز لیگ برتر والیبال و رقابت تیم‌ها اظهار کرد: لیگ برتر والیبال امسال در شرایطی برگزار می‌شود که تیم‌های راه یافته از آمادگی خوبی برخوردارند و بازیکنان آماده‌ای در اختیار دارند.

دریافت کننده مشهدی تیم والیبال هراز آمل افزود: در سال‌ها گذشته شرایط یار گیری تیم‌ها خیلی برابر نبود اما امسال واقعا پیش بینی سخت است و فکر می‌کنم تا هفته آخر رقابت بین چند تیم ادامه داشته باشد، اگرچه صحبت از هفته‌های پایانی خیلی زود است اما فکر می‌کنم امسال لیگ جذاب و پرهیجانی را شاهد باشیم.

وی خاطر نشان کرد: در دوسال گذشته به همراه پیام خراسان و شهرداری گنبد توانستم در پست خودم عملکرد خوبی داشته باشم و به عنوان بهترین دریافت کننده انتخاب شوم، امسال هم انگیزه بالایی دارم، البته تلاشم قطعا از سال‌ها گذشته بیشتر خواهد شد و مطمئنم با هدایت بهروز عطایی و تیم همدل و با انگیزه‌ای که داریم می‌توانیم به افتخارات تیمی هم دست یابیم.

همایون‌فرمنش گفت: شاید تنها مشکل لیگ امسال غیبت مشهدی‌ها باشد، از این موضوع ناراحت هستم زیرا سال گذشته پیام پس از یک فصل درخشان نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و دل خیلی از هواداران به امسال و بازسازی نماینده خراسان خوش بود اما متاسفانه به غیر از پیام هیچ تیم دیگری راهی لیگ برتر نشد.

دریافت کننده مشهدی تیم والیبال هراز آمل ادامه داد: اگرچه این پوست اندازی به اعقاد من برای والیبال مشهد لازم بود اما با غیبت نماینده خراسان در لیگ به نوعی دل دوستداران این رشته در مشهد سرد می‌شود. سال ۹۷ پس از دوسال غیبت عملکرد خوبی در لیگ داشتیم  اما اختلافات و منافع شخصی مانع از استمرار روزهای خوب ما شد تا در سال دوم با تصمیمات مدیرعامل همه بازیکنان از شهر خودشان دور شوند و در نهایت این تیم منحل شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.