دانش آموز مشهدی که رتبه سوم کنکور سراسری ریاضی را بدست آورده است ، گفت: به جز کتاب های درسی و کمک آموزشی در هیچ کلاس کنکوری شرکت نکرده ام.

در هیچ کلاس کنکوری شرکت نکردم

علی انصاری در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: به جز مطالعه  کتاب های درسی و کمک آموزشی در هیچ کلاس کنکوری شرکت نکرده ام و روزانه بین ۶تا ۸ساعت مطالعه داشتم.

وی ادامه داد: از نظرمن تعداد ساعت های مطالعه در شبانه روز اهمیت خاصی برای موفقیت ندارد بلکه مهم بازدهی است که در این ساعت های مطالعه فرد بدست می آورد به طوری که اگر یک دانش اموز در طول روز یک ساعت مطالعه با کیفیت و دارای بازده داشته باشد از دانش آموزی که روزانه بیش از ۱۰ ساعت مطالعه دارد ولی دارای بازدهی نیست بهتر است.

رتبه سوم کنکور سراسری ریاضی افزود: توصیه من به همه داوطلبانی که امسال در کنکور سراسری نتیجه نگرفتند این است که به هیچ وجه نا امید نشوند و برای کسب رتبه برتر و بهتر در کنکور سراسری سال آینده از همین امروز و با تکیه و تمرکز بر کتاب های درسی برنامه ریزی کنند.

وی تصریح کرد: اولویت اول من برای ادامه تحصیل در دانشگاه رشته کامپیوتر است.

پدر این دانش آموز مشهدی نیز به قدس آنلاین گفت: فرزندم در هیچ کلاس کنکوری تاکنون شرکت نکرده است و هرگونه اعایی در این باره را تکذیب می کنم.

بهزاد انصاری که از کارکنان آستان قدس رضوی و شاغل در شرکت داروسازی ثامن است،  تصریح کرد: فرزندم از دوران کودکی علاقه زیادی به درس خواندن و مطالعه داشت و سال گذشته نیز در المپیاد کامپیوتر کشوری مدال نقره را بدست آورد.

وی افزود:  فرزندم فارغ التحصیل دبیرستان شهید هاشمی نژاد ۱ مشهد با معدل ۱۹.۰۲می باشد و امیدوارم در ادامه مسیر زندگی با توکل به خداوند متعال موفق و سربلند باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.