مدیر امور آب و فاضلاب تربت جام با بیان اینکه سرانه مصرف آب در روستاهای تربت جام بالا است، گفت: بیشترین میزان مصرف آب در روستاهای این شهرستان برای مصرف بی‌رویه آب در بخش‌های دام سبک و سنگین است.

سرانه مصرف آب در روستاهای تربت جام بالا است

به گزارش قدس آنلاین، محسن عبداللهی اظهار کرد: امسال، سالی با کمترین تنش آبی را در این شهرستان داشتیم و توانستیم با مدیریت صحیح و تلاش شبانه‌روزی همکارانمان، بخش زیادی از مشکلات را دربخش‌های روستایی برطرف کنیم.

مدیر امور آب و فاضلاب تربت جام افزود: در بخش کمبود آب در روستاها اقدامات بسیار مهمی از جمله اصلاح و بازسازی شبکه‌های توزیع در بخش‌های کاریزنو، بشیرآباد، رباط سمنگان، خیرآباد، علی آباد، خرم آباد، کلاته بزرگ، چنار و در خود تربت جام مجتمع شهید علیمردانی و بازسازی بسیاری از شبکه‌های آب و فاضلاب مخروب  شده در شهر و روستا انجام شد.

وی ادامه داد: برای اجراشدن این پروژه‌ها که بیشتر مربوط به بخش بالاجام بوه، اعتباری بالغ بر۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

عبداللهی با بیان اینکه سرانه مصرف آب در روستاهای تربت جام بالا است، گفت: بیشترین میزان مصرف آب در روستاهای این شهرستان برای مصرف بی‌رویه آب در بخش‌های دام سبک و سنگین است.

مدیر امور آب و فاضلاب تربت جام با اشاره به اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار توسط یک بنیاد نیکوکاری در تربت جام برای تامین آب در روستای بشیرآباد، متذکر شد: د ربخش پایین جام هم کمبود آبی وجودندارد، زیرا بعد از انجام آزمایش‌های کیفی آب و تایید آن توسط شرکت آبفای خراسان رضوی، دو پروژه دیگر به نام چاه یادگار و چاه شهرستانک به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به افزایش محل خط انتقال تربت جام آب را با ۱۵ لیتر بر ثانیه در مجتمع آبرسانی موسی آباد، اضافه کرد: ما به ازای هر نفر در یک روز در روستا ۲۱۰ لیتر به جای ۱۲۰ لیتر آب تولید می‌کنیم تا کمبودها برطرف شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.