نائب رئیس بانوان هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: هر مربی می‌تواند با تیم‌های دیگر مذاکره کند اما پس از دوری طولانی‌مدت از مشهد، می‌خواهم در شهر خودم باشم.

تاریخ شروع لیگ برتر فوتسال بانوان مشخص نیست

به گزارش قدس آنلاین، فاطمه شریف در خصوص نشست با کمیته بانوان هیئت فوتبال شهرستان‌های خراسان رضوی و وضعیت تیم فوتسال بانوان استان، اظهار کرد: این جلسه با هدف شناسایی پتانسیل‌های بالقوه در سطح استان، بررسی نقاط ضعف و قوت شهرستان‌ها و نیز عملکرد یک‌ساله آن‌ها برگزار شد. برخی از شهرستان‌ها از جمله نیشابور فعالیت خوبی در یک سال اخیر داشتند و یک بازیکن ملی‌پوش هم به کشور معرفی کرده‌است. امیدوارم این رخدادهای ورزشی در سایر شهرستان‌ها هم پررنگ‌تر شود.

وی ادامه داد: از مسئولین کمیته بانوان خواستیم فعالیت و ارتباط با روسای هیئت‌ها را بیشتر کنند تا بتوانیم نتایج و خروجی مطلوبی را شاهد باشیم. طبق قولی که از طرف رئیس هیئت فوتبال استان داده شد، حداکثر هر سه ماه این جلسات را خواهیم داشت تا فعالیت‌های شهرستان‌ها را بهتر و دقیق‌تر بررسی کنیم.

نائب رئیس بانوان هیئت فوتبال خراسان رضوی در خصوص ادامه همکاری با تیم فوتسال هیئت فوتبال خراسان رضوی، عنوان کرد: پس از اتمام لیگ، مذاکراتی با رئیس هیئت فوتبال استان انجام دادم اما هنوز چیزی قطعی نیست و باید ببینیم در جلسات آینده چه پیش می‌آید. سازمان لیگ فوتبال هم زمان دقیقی برای شروع لیگ و تمرینات تیم‌ها اعلام نکرده و هنوز جلسات نهایی را برگزار نکرده‌ایم.

شریف اضافه کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی من تیم فوتسال بانوان است؛ چه سرمربی این تیم باشم چه نباشم. امیدوارم روند روبه رشد تیم ادامه داشته باشد و در آینده شاهد موفقیت‌های بیشتر نماینده بانوان خراسان رضوی در لیگ برتر فوتسال باشیم. هر مربی می‌تواند با تیم‌های دیگر مذاکره کند اما پس از دوری طولانی‌مدت از مشهد، می‌خواهم در شهر خودم باشم.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.