طبق اطلاعات منتشر شده گویا گوشی هوشمند OnePlus ۸T در تاریخ ۱۴ اکتبر (۲۳مهر) راه اندازی می شود.

گوشی هوشمند "OnePlus ۸T" چه ویژگی‌هایی خواهد داشت؟ +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، شرکت OnePlus از سنت عرضه گوشی های هوشمند سری T خود در حدود اکتبر هر سال پیروی می‌کند. اکنون ، فعال دنیای تکنولوژی قابل اعتماد Ishan Agarwal به همراه MySmartPrice نشان داده است که این برند قرار است در تاریخ ۱۴ اکتبر از OnePlus ۸T رونمایی کند، رویداد راه اندازی بصورت آنلاین برگزار می‌شود و ممکن است مشابه رویداد OnePlus Nord AR باشد. آگاروال همچنین به احتمال تغییرات لحظه آخری در جدول زمانی رونمایی دستگاه اشاره می‌کند.

برای یادآوری ، OnePlus ۷T در سپتامبر سال گذشته راه اندازی شد، انتظار می‌رود امسال وان پلاس از وان پلاس ۸ تی پرو بگذرد و فقط وان پلاس ۸ تی را روانه بازار کند.



مشخصات و ویژگی‌های احتمالی OnePlus ۸T

گفته می شود که OnePlus ۸T آینده از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی FHD + و یک صفحه نمایش به روز شده با فرکانس ۱۲۰ هرتز در مقایسه با OnePlus ۸ برخوردار است. همانطور که در رندرها دیده می شود ، گوشی هوشمند آینده از یک ماژول دوربین مستطیل شکل در پشت با زاویه سنسور L شکل برخوردار است. دکمه پاور و کشویی هشدار در سمت راست قرار دارند در حالی که دکمه تنظیم صدا در سمت چپ قرار دارد.

انتظار می رود این ماژول دوربین دارای چهار سنسور باشد که شامل یک واحد اصلی ۴۸ مگاپیکسلی ، لنز فوق العاده عریض ۱۶ مگاپیکسلی ، ماکرو ۵ مگاپیکسلی و عکاسی پرتره ۲ مگاپیکسلی است و در قسمت جلوی دستگاه ، به احتمال زیاد از یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی ارتقا یافته برخوردار است.



از نظر سخت افزاری ، وان پلاس ۸T مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ یا ۸۶۵+ است و تا ۱۲ گیگابایت RAM و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. OnePlys ۸T ممکن است توسط یک واحد باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری با شارژ Warp ۶۵W در مقایسه با شارژ ۳۰W در مدل‌های قبلی تأمین شود و این گوشی هوشمند از یک درگاه USB-C در پایین همراه با یک بلندگو بهره می برد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.