همدان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت : ۳۰ روستای استان همدان از نعمت آب شرب وسالم بهرمند شدند.

۳۰ روستای استان همدان از نعمت آب شرب وسالم بهرمند شدند

به گزارش قدس آنلاین ،سیدهادی حسینی بیدارظهر یکشنبه در جع خبرنگاران  اظهار کرد:امسال با تکمیل پنج مجتمع آبرسانی دسترسی ۲۰ روستای استان همدان به آب سالم فراهم خواهد شد، و ۳۰ روستای استان همدان با جمعیت ۲۸ هزار نفری در قالب پنج مجتمع آبرسانی از آب شرب سالم و پایدار بهره‌مند شدند.

حسینی بیداربا بیان اینکه ۶۶ کیلومتر خطوط انتقال آب به روستاها احداث شده است، بیان کرد: ۱۵۰۰ مترمکعب مخزن ذخیره با اعتبار ۴۸ میلیارد تومان در روستاها و شهرهای همدان، ملایر، اسدآباد، رزن، کبودرآهنگ، نهاوند و تویسرکان احداث شده است.

وی ادامه داد: با اجرای این پروژه‌ها ضمن تأمین آب شرب سالم و پایدار برای روستاییان، جلوگیری از مهاجرت و رفع مشکل کم آبی و ایجاد رونق اقتصادی در روستاها محقق شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان اضافه کرد: از ابتدای دولت تدبیر و امید ۱۸۹ هزار نفر در ۲۴۱ روستای استان همدان با صرف اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومان از نعمت آب سالم بهره‌مند شده‌اند.

حسینی بیدار با اشاره به اعتبار ۱۶۵ میلیارد تومانی پروژه‌های بخش آب و فاضلاب استان همدان، گفت: تکمیل بخش لجن تصفیه خانه همدان و اجرای پنج تصفیه خانه و ایجاد تأسیسات فاضلاب روستایی با اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومان امسال اجرایی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.