معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: ۱۰ هزار و ۸۱۳ فرصت شغلی تاکنون توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) در این استان ایجاد شده است.

افزون بر ۱۰ هزار فرصت شغلی در خراسان رضوی ایجاد شد

به گزراش قدس آنلاین، علی رسولیان افزود: هزینه مورد نیاز به منظور ایجاد این میزان اشتغال موثر، از محل پرداخت تسهیلات حمایتی کمیته امداد خراسان رضوی برای مددجویان و کارفرمایان طرحهای اشتغال مددجویی تامین شد.

وی کل اعتبارات قرض‌الحسنه اشتغال برای ایجاد این فرصتهای شغلی را سه هزار و ۹۸ میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: از این میزان دو هزار و ۳۴۵ میلیارد ریال تسهیلات از محل بند "ب" تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۳۹۸ و توسط ۱۴ بانک تامین و پرداخت شده است.

معاون استاندار خراسان رضوی ادامه داد: مجموع اعتبارات مصوب بانکهای عامل برای پرداخت تسهیلات از محل بند "ب" تبصره ۱۶ قانون بودجه دو هزار و ۶۷۷ میلیارد ریال بود که ۸۸ درصد آن یعنی دو هزار و ۳۴۵ میلیارد ریال برای ایجاد شش هزار و ۵۹۱ فرصت شغلی پرداخت شد.

وی گفت: چهار هزار و ۲۲۲ فرصت شغلی نیز از محل اعتبارات قرض‌الحسنه اشتغال از دیگر مواد قانونی در قالب پرداخت تسهیلات به مددجویان ایجاد شده است.

رسولیان افزود: بانکهای "رسالت، مسکن و کشاورزی" به ترتیب رتبه‌های نخست تا سوم را به لحاظ عملکرد در پرداخت تسهیلات از محل بند "ب" تبصره ۱۶ قانون بودجه نسبت به اعتبار مصوبشان در این خصوص به دست آوردند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.