معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: همزمان با فرا رسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس غبارروبی و گل افشانی مزار شهدا در شهرهای مختلف استان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می‌شود.

غبارروبی مزار شهدا در خراسان رضوی با ملاحظات بهداشتی انجام می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، جواد حامدزاده افزود: ویژه برنامه اصلی این اداره کل در این ایام غبارروبی مزار شهداست که طی چند ماه گذشته آئین یاد شده به واسطه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در استان انجام نمی‌شد.

وی ادامه داد: غبارروبی مزار شهدا در مشهد در گلزار شهدای بهشت رضا (ع)، مجموعه آرامگاه خواجه ربیع، مزار شهدای گمنام کوهسنگی و بهشت ثامن الائمه(ع) حرم مطهر رضوی فقط با حضور محدود یگانهایی از نیروهای نظامی و تعدادی از مسوولان ادارات مختلف روز پنجشنبه این هفته برگزار می شود.

 معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت:برگزاری آئین یاد شده منوط به تصمیم کمیته ایثارگران فرمانداریهاست و در این مناطق نیز این مراسم همراه با شیوه‌نامه های بهداشتی و بدون حضور جمعیت مردمی انجام خواهد شد.

حامدزاده افزود: بنیاد شهید با چندین غرفه در نمایشگاه استانی دفاع مقدس فعال است و علاوه بر این برنامه ها مدیران و مسوولان بنیاد شهید در این هفته از طریق فضای مجازی و یا تلفن با خانواده شهدا و ایثارگران گفت و گو خواهند کرد و این ایام را به این اقشار افتخارآفرین تبریک می‌گویند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.