رشت - دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان گفت: براساس اظهارات خانواده کودکان فوت شده ؛ فوت این کودکان بر اثر قرص برنج محتمل است که نظر نهایی تا پایان تحقیقات پرونده اعلام می‌شود.

فوت سه کودک آستانه ای بر اثر مصرف قرص برنج در دست بررسی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان ،سید مهدی فلاح میری اظهار داشت:  متأسفانه سه کودک دختر ۸، ۹ و ۱۲ ساله که در همسایگی یکدیگر در روستای داخل پایین از توابع بخش مرکزی آستانه‌اشرفیه زندگی می‌کردند بر اثر مسمومیت جان خود را از دست دادند.

وی تصریح کرد: بر اساس اظهارات خانواده متوفیان کودک هشت ساله موضوع خوردن قرص را با خانواده‌ اش در میان گذاشته بود و با اعلام دو کودک دیگر به خوردن قرص هر سه به بیمارستان ۱۷ شهریور رشت منتقل شدند که متأسفانه هر سه نفرجان خود را از دست می‌دهند.

وی با تأکید بر اینکه در تحقیقات اولیه نوع قرص‌های مصرفی کودکان که باعث مسمومیت آنان شده  قرص برنج اعلام شده است،افزود: با توجه به انتقال هر سه کودک به بیمارستان ۱۷ شهریور در رشت، بازپرس ویژه قتل، برای بررسی ابعاد موضوع با حضور پزشکان متخصص در بیمارستان حضور پیدا کرد.

وی با اشاره به اظهارات خانواده کودکان متوفی بیان کرد: تحقیقات اولیه از برخی اعضای خانواده کودکان و مطلعان نیز، حکایت از مصرف قرص برنج دارد که تحقیقات قضایی ادامه دارد و برای اعلام نظر قطعی در مورد علت تامه فوت منتظر نظر کارشناسی پزشکی قانونی هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.