۲۵ دستگاه جنگ‌افزار سنگین و خودروی زرهی در چهلمین نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در نمایشگاه بین‌المللی مشهد به نمایش درآمد.

۲۵ جنگ‌افزار سنگین در نمایشگاه دفاع مقدس مشهد به نمایش درآمد

به گزارش قدس آنلاین، رییس ستاد قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: ۲ دستگاه نفربر زرهی، یک دستگاه تانک، ۲ عراده توپ ۱۲۲ میلیمتری، چهار سامانه پدافندی، ۱۰ دستگاه جیپ نظامی به همراه پرتابگرهای نصب شده روی آنها و ۶ فروند موشک از انواع مختلف شامل سامانه "هاک" و توپهای "اورلی کن"، ۲۵ جنگ افزار سنگینی است که در فضای باز نمایشگاه به نمایش در آمده است.

سرهنگ ستاد حسین زنگویی افزود: این ادوات تنها بخشی از توانمندی نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در قرارگاه منطقه ای شمال شرق است که به عنوان نمونه در معرض دید مردم عزیز مشهد قرار گرفته است.

وی ادامه داد: علاوه بر این تجهیزات، خودروهای تاکتیکی "کراس"، خودروی "درخش" مخصوص رفع آلودگی‌های میکروبی و شیمیایی در جنگهای نوین، دوربینهای دید در شب، ادوات مختلف مهندسی و خودروهای جنگ الکترونیک از جمله بخشی از خودروهای به نمایش درآمده در این نمایشگاه است.

رییس ستاد قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا گفت: اتاق عمل پیشرفته و سیار، واحد دندانپزشکی سیار، تعدادی موتور آمبولانس، موتورهای تاکتیکی و همچنین آشپزخانه و خبازی سیار از دیگر از تجهیزات پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که مراجعه کنندگان به نمایشگاه می توانند از آنها بازدید کنند.

نمایشگاه دستاوردهای استانی دفاع مقدس و مقاومت در خراسان رضوی از ۳۱ شهریور ماه تا هفتم مهرماه در نمایشگاه بین المللی مشهد علاوه بر قابلیت بازدید در بستر فضای مجازی از  ساعت ۱۷ تا ۲۲ میزبان بازدیدکنندگان است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.