فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، درباره پاسخ ایران به تهدیدات ترامپ، گفت: آنها این حرف‌های بی‌معنی را بارها بیان کردند چون گذشته که اعلام کرده بود ۵٢ نقطه ایران را می‌زند نمی‌تواند هیچ غلطی انجام دهد.

سردار حاجی‌زاده:آمریکا چون گذشته هیچ غلطی نمی‌تواند انجام دهد

قدس آنلاین: سردار امیرعلی حاجی‌زاده  روز  دوشنبه در حاشیه آیین تجلیل و تکریم از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره برنامه ایران در واکنش به تحریم‌های تسلیحاتی آمریکا افزود: برنامه جمهوری اسلامی ایران با گذشته هیچ فرقی نخواهد کرد. زیرا ما خودکفا هستیم و اگر تحریم‌ها برداشته شود راه صادرات باز می‌شود. ولی در بحث تامین تسلیحات مورد نیاز کشور، خودکفا بوده و به خارج نیاز نداریم.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه درباره مزایای برداشته شدن تحریم‌های تسلیحاتی ایران، ‌نخستین مزیت را کسب پیروزی سیاسی عنوان کرد و یادآور شد: دومین مورد بازشدن دست ایران برای صادرات است که در واقع روی طرف آمریکایی با این کار کم می‌شود.

حاجی‌زاده در پاسخ به پرسشی درباره تهدیدات ترامپ و پاسخ ایران نیز تصریح کرد: ترامپ در گذشته و حال مقابل جمهوری اسلامی ایران امتحان خود را پس داده است و آنها این حرف‌های بی معنی را بارها بیان کردند. مانند گذشته که آمریکا اعلام کرده بود ۵٢ نقطه ایران را می‌زندآمریکایی‌ها مانند گذشته نمی‌توانند هیچ غلطی انجام دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.