مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در مراسم تجلیل از ایثارگران این اداره کل، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس به عنوان بزرگترین درس تاریخ اقتدار کشور و متن آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، چارچوب و ساختاری اساسی را درقالب نقشه راهی ماندگار از استقامت و آزادگی برایمان ترسیم کرده است.

از پیشکسوتان جهاد و مقاومت محیط زیست خراسان رضوی تجلیل شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، تورج همتی گفت: تلاش برای حفظ و احیای ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و پاسداشت خونفشانی هایی که برای آبیاری نهال انقلاب اسلامی پیشکش شده، تلاشی ارزشمند و مقدس است که دوران طلایی و سراسر افتخار رشادت دلاورمردان ایرانی را یاد آور می شود.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به گوشه ای از دشواری‌های هشت سال دفاع ملت ایران از آرمان‌های انقلاب اسلامی افزود: امروز حفظ و زنده نگاه داشتن هر آنچه که تبلور فرهنگ ایثار و خودباوری است از ضروریات بقای نظام جمهوری اسلامی ایران است که نمادی از استقلال و خودکفایی ملی را در عرصه جهانی به نمایش گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه امروز در دو جبهه اقتصادی و فرهنگی باید نقش آفرینی کرد گفت: رشادت ها و افتخار آفرینی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس، مدافعین حرمین و مدافعین سلامت کشور در برهه های مختلف زمانی، بارها نشان داده که با همبستگی ملی برای ایستادگی در برابر ناملایماتی همچون جنگهای تحمیلی، تحریمهای ناجوانمردانه و فشارهای مختلف جوامع بین المللی استوار ایستاده ایم.

در ادامه این مراسم و پس از بهره مندی از بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری که از شبکه سراسری صدا و سیما و در باب ارزش‌های دفاع مقدس در مراسم ملی تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت به صورت زنده پخش شد، از رشادت های عبداله دادی پایهان و محمد رنجبران دو پیشکسوت عرصه جهاد در حفاظت محیط زیست خراسان رضوی تجلیل شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.