با حضور پررنگ و اقتدار نیروهای مرزبانی و انتظامی در جای جای مرزهای استان خراسان رضوی مسیر ورود مواد مخدر به داخل این استان تغییر یافته است.

اقتدار نیروهای مرزبانی و انتظامی در مرزهای خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان رضوی در مراسم معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی تایباد گفت: هم اکنون  ۹۵ درصد مواد مخدر وارد شده به استان از سمت سایر مرزهای کشور و برخی از استان‌های همجوار است که این نشان از اقتدار نیروهای مسلح در مرزهای استان دارد.

سردار ابراهیم قربان زاده  افزود:  از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸ تن انواع مواد مخدر در استان خراسان رضوی کشف شده که نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: ۸۰ درصد از مواد کشف شده از نوع سنتی و ۲۰ درصد دیگر صنعتی است.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی خراسان رضوی افزود: با وجود بیش از ۳۰۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در حال حاضر مرزهای استان خراسان رضوی یکی از امن‌ترین نقاط کشور به شمار می‌رود که این نشان از آمادگی و توان نیروهای مسلح در مرزهای مشترک دو کشور دارد.

در این مراسم سرهنگ امیر امیر احمدی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی تایباد منصوب شد و از زحمات ۲۷ ماهه علی اکبر قربانی فرمانده پیشین نیروی انتظامی این شهرستان تجلیل شد.

منبع: صداوسیما

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.