۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰
کد خبر: 721102

رسانه‌های سعودی خبر داده اند که تست کرونای ۳ بازیکن دیگر از تیم الهلال مثبت اعلام شده است تا وضعیت این تیم سخت و پیچیده شود.

آژیر قرمز کرونا در اردوگاه رقیب بعدی استقلال


قدس آنلاین: سه بازیکن الهلال به نام های محمد جحفلی، محمد کنو و محمد الکنیدری سه نفری هستند که تست کرونای آنها مثبت اعلام شده و داستان زمانی شوکه کننده میشود که این سه نفر در دیدار روز گذشته در مقابل شهرخودرو بازی کردهاند.


به گزارش ورزش ۳، با این وضعیت، این ۳ بازیکن نیز راهی قرنطینه می شوند و از لیست ۱۴ نفره تیم الهلال فقط ۱۱ بازیکن باقیمانده است که البته پس از اضافه شدن شلهوب و همچنین منفی بودن دو تست کرونای سلمان فرج، اکنون تعداد بازیکنان سالم الهلال، به ۱۳ نفر رسیده است.

سلمان فرج بازیکن الهلال با بهبود بیماری کرونا در تمرین امشب تیمش حاضر بود. گفته می‌شود ۵ بازیکن دیگر نیز بزودی به تیم برمی‌گردند.


وضعیت آبی های ریاض لحظه به لحظه وخیم تر می شود و باید دید کنفدراسیون فوتبال آسیا درخصوص این تیم چه تصمیمی اتخاذ می کند. همچنین تست کرونای صالح الشهری، نواف العابد، سلمان فرج و محمد الواکد نیز منفی اعلام شده و باید دید AFC چه زمانی به این بازیکنان اجازه حضور در تمرینات را می دهد که در صورت رخ دادن این اتفاق، بازیکنان سالم الهلال به ۱۶ نفر می رسد.


ممکن است در صورت صعود الهلال به مرحله بعد، شاهد اتفاقات عجیب و غریبی باشیم و در صورت افزایش تعداد کرونایی های این تیم، AFC تصمیم به حذف الهلال از این رقابت ها بگیرد. اگر این اتفاق پس از اتمام مرحله گروهی رخ دهد و همچنین در صورت صعود استقلال از گروهش، ممکن است شاگردان مجید نامجومطلق بدون انجام بازی با الهلال، راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند.


به هر حال تمام این صحبت ها گمانه زنی است و باید منتظر ماند و دید تکلیف جدال الهلال و کرونا به کجا خواهد انجامید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.