لپ تاپ‌های ASUS ExpertBook P۱ ، P۲ و B۹ با پردازنده های نسل ۱۰ اینتل راه اندازی می‌شوند.

لپ‌تاپ‌های جدید ASUS با پردازنده نسل ۱۰ اینتل عرضه می‌شود +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، ASUS نامی شناخته شده در بازار رایانه های شخصی و لپ تاپ‌های مصرفی است که دارای مجموعه خوبی از رایانه‌های مخصوص بازی و خانگی است. این شرکت اکنون با راه اندازی لپ تاپ‌ها ، دسکتاپ‌ها و AIO های سری 'Expert' خود در گروه رایانه‌های تجاری ورود پیدا کرده است. این شرکت تایوانی در مجموع شش نسخه جدید لپ تاپ ، سه میز کار و دو AIO را در مجموعه Expert راه اندازی کرده است.

سری لپ تاپ های ASUS ExpertBook شامل مدل های ExpertBook B۹ ، ExpertBook P۲ و ExpertBook P۱ است و اینها به ترتیب گزینه های پرچمدار ، میان رده و مقرون به صرفه هستند. ایسوس ادعا می‌کند که ExpertBook B۹ با تنها ۹۹۵ گرم ، سبک‌ترین لپ تاپ تجاری ۱۴ اینچی در جهان است. بیایید نگاهی به مشخصات ، در دسترس بودن و قیمت لپ تاپ های جدید ایسوس بیندازیم:



مشخصات و ویژگی‌های ASUS ExpertBook B۹

لپ تاپ ASUS ExpertBook B۹ گل سرسبد ارائه شده در سری لپ تاپ‌های Expert از ایسوس است. این لپ تاپ مجهز به نمایشگر ۱۴ اینچی بدون حاشیه نانو است که نسبت چشمگیر صفحه نمایش به بدنه ۹۴ درصد را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، لپ تاپ مجهز به لولای ErgoLift ASUS است که برای تجربه راحت تایپ کردن ، آن را با زاویه بالا می برد. منبع تغذیه لپ تاپ یک پردازنده نسل ۱۰ Intel Core است که با پشتیبانی از ۱۶ گیگابایت رم و ۴ ترابایت SSD پشتیبانی می‌شود.

این لپ تاپ مجهز به یک صفحه کلید کاملاً کوچک است و از صفحه لمسی ASUS ’NumberPad ۲.۰ بهره می برد که در مقایسه با Numpad نیز دو برابر می شود، صفحه لمسی در ExpertBook B۹ به طور همزمان به عنوان صفحه لمسی و Numpad عمل می‌کند و برای اتصال، این لپ تاپ Wi-Fi ۶ ، دو پورت Thunderbolt ۳ ، یک پورت HDMI و یک دانگل اترنت را ارائه می دهد.

از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ می‌توان به پشتیبان گیری باتری تا ۲۴ ساعت ، تراشه امنیتی Trusted Platform Module ۲.۰ (TPM) ، سیستم صوتی بهینه سازی شده توسط Harman Kardon ، پشتیبانی آمازون الکسا ، اسکنر اثر انگشت و دوربین IR داخلی اشاره کرد.



مشخصات و ویژگی‌های ASUS ExpertBook P۲ و ExpertBook P۱

لپ تاپ ASUS ExpertBook P۲ همچنین یک لپ تاپ ۱۴ اینچی است که هسته اصلی آن پردازنده نسل ۱۰ اینتل Core است، برای گرافیک، این لپ تاپ GPU گسسته NVIDIA را ارائه می‌دهد و دارای یک درایو دیسک سخت ۷۲۰۰RPM است. درصورتی که کاربران بخواهند فضای ذخیره سازی سریع تری داشته باشند، گزینه‌ای برای ارتقا به SSD های PCIe ۳.۰ وجود دارد.

این لپ تاپ دارای یک پورت USB ۳.۲ Type-C ، سه پورت USB Type-A ، یک کارت خوان microSD و یک پورت RJ۴۵ است. از دیگر ویژگی‌ها می‌توان به ماندگاری باتری ۱۳ ساعته، Wi-Fi ۶ ، قفل کنزینگتون ، محافظ حریم خصوصی وب کم، سنسور اثر انگشت، محافظت HDD E-A-R و تراشه ۲.۰ (Module Platform Module (TPM) ۲.۰) اشاره کرد.

از طرف دیگر ، ExpertBook P۱ مقرون به صرفه ترین گزینه در خط تولید است و در چهار پیکربندی ارائه می شود، ExpertBook P۱ در اندازه صفحه نمایش ۱۴ و ۱۵ اینچی با پردازنده نسل ۱۰ Intel Core i۵ SoC ارائه می‌شود. گزینه‌های اتصال شامل Wi-Fi ۵ ، برگشت پذیر USB ۳.۱ Type-C ، پورت های USB۲.۰ نوع A ، خروجی HDMI و کارت خوان microSD است و این لپ تاپ همچنین دارای گواهینامه ۸۱۰G درجه نظامی ، باتری ۴ سلولی ۴۴ واتی ، سنسور اثر انگشت ، دوربین HD و لولای تخت ۱۸۰ درجه است.



قیمت ASUS ExpertBook B۹ ، ExpertBook P۲ ، ExpertBook P۱

قیمت ExpertBook B۹ ، ExpertBook P۲ ، ExpertBook P۱ به ترتیب از ۱،۰۲،۲۸۸ روپیه ، ۵۸،۶۹۷ روپیه و ۲۵،۳۲۳ روپیه شروع می شود. ایسوس اعلام کرده است که این لپ تاپ ها به زودی عرضه می‌شوند و آنها را می‌توان از فروشگاه‌های انحصاری ASUS ، آمازون ، Croma ، Flipkart ، Reliance Digital خریداری کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.