سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان گفت: نمایش «لیلی و مجنون» از قوچان و نمایش «خون رقصه» از کاشمر به عنوان نمایندگان استان خراسان رضوی به جشنواره تئاتر صاحبدلان راه یافتند.

راه‌یابی نمایش «لیلی و مجنون» از قوچان به جشنواره تئاتر صاحبدلان راه یافت

به گزارش قدس آنلاین، حمید ضیایی در این خصوص اظهار کرد: نمایش «لیلی و مجنون» به نویسندگی نصراله قادری و کارگردانی پوریا قصابی هنرمند قوچانی به دهمین جشنواره تئاتر صاحبدلان راه یافت.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان افزود: هیئت داوران دهمین جشنواره تئاتر صاحبدلان ۲۳ اثر در سه بخش صحنه‌ای، خیابانی و محیطی جهت حضور در جشنواره انتخاب نمود که نمایش «لیلی و مجنون» از قوچان و نمایش «خون رقصه» از کاشمر به عنوان نمایندگان استان خراسان رضوی به این جشنواره راه یافتند.

وی در ادامه گفت: برای بهره‌مندی عموم مردم از تولیدات نمایشی دینی- مذهبی، این نمایش از ۲۹ مهر تا ۴ آبان۹۹ در تالار هنرهای زیبا این اداره با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به روی صحنه می‌رود.

گفتنی است؛ کانون تئاتر دینی برنامه‌های اجرایی خود را در قالب دهمین تئاتر صاحبدلان در سال ۱۳۹۹ همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس در محرم و صفر ۱۴۴۱، در تهران و دیگر استان‌های کشور برگزار می‌کند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.