رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: نگفتم موضوع نامگذاری خیابانی به نام استاد شجریان منتفی است بلکه برای حل این مساله مدتی باید صبر کرد.

توضیح رییس شورای شهر تهران درباره نامگذاری خیابانی به نام استاد شجریان

قدس آنلاین: محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه در جلسه امروز با حضور شورایاری منطقه ۸ و حضور سردار یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران به مناسبت هفته دفاع مقدس روز پرکاری را داشتیم، گفت: در این جلسه طرح رمزینه پاسخ سریع شهرداری به سرانجام رسید و دو لایحه یک فوریتی به تصویب رسید.

وی با اشاره به اینکه لایحه زیست شبانه با اسم جدید شهر بیدار با تأخیر یک ساله از شهرداری به شورا آورده شد، گفت: امروز همچنین به بررسی سند راهبری توسعه منابع انسانی پرداخته شد و مهم است.

وی ادامه داد: این سند می‌تواند ساختار شهرداری را پویا کند و خوشبختانه کلیات آن رأی آورد و وارد جزئیات شده‌ایم.

وی در خصوص اظهار معاون حمل و نقل درباره به چالش کشیده شدن قراردادهای خرید اتوبوس و مینی بوس به دلیل افزایش قیمت دلار اظهار داشت: در تمام قراردادها بندی به نام تعدیل قرارداد وجود دارد.

وی ادامه داد: عمدتاً قراردادها به نرخ روز بسته می‌شود و بند تعدیل دیده می‌شود، مگر اینکه آنقدر زیاد باشد که از عهده آن بر نیاید.

وی درباره نامه محرمانه‌ای که به شهردار راجع به نامگذاری خیابانی به نام شجریان نوشته است نیز گفت: موضوع قدیمی است و در شورا صحبت کردیم که چگونه پاسخ داده شود.

وی ادامه داد: انتشار این خبر در رسانه‌های بیگانه جنبه تخریبی داشته و شورا به این نتیجه رسید که از طریق سخنگو پاسخ دهد.

هاشمی تاکید کرد: هدف این کار روشنگری نبود تخریبی بود و اعطا به موضوع پاسخ خواهند داد.

وی افزود: من نگفتم موضوع نامگذاری خیابانی به نام استاد شجریان منتفی است گفتم برای حل مساله مدتی صبر کنید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.