مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام رضا (ع) گفت: رمز بقای انقلاب همین دفاع مقدس است و اگر هشت سال جنگ تحمیلی وجود نداشت معلوم نبود که نظام و انقلابی بماند.

 دفاع مقدس رمز بقای انقلاب است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام برهان باقری در مراسم یادواره شهدای روستای شهرکهنه قوچان تحت عنوان "آبروی محله" افزود: دفاع مقدس تبلور حقیقی و عینی اسلام ناب محمدی است که به گفته حاج قاسم سلیمانی نمی‌توان آن را در هیچ جنگی پیدا کرد.

وی با تاکید بر این که در هشت سال دفاع مقدس فرهنگ اسلامی و دینی شیعه به رخ جهانیان کشیده شد اضافه کرد: شیعه نشان داد اهل تعدی و تجاوز نبوده و حتی بر اساس دستورات دینی با اسیر مدارا می‌کند اما اگر کسی بخواهد تجاوز کند با تمام توان و نیرو در مقابل او می‌ایستد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام رضا(ع) گفت: جنگ تحمیلی باعث تحولات فراوانی در جامعه شد و امروز ایران اسلامی در حوزه امنیتی و نظامی به‌گونه‌ای عمل کرده که دشمن جرات هیچ تعدی و تجاوز و اقدام نظامی را ندارد  یعنی به مقاومت رسیده ایم.

باقری افزود: در عرصه نبرد اقتصادی امروز نیز باید به‌گونه‌ای حرکت کرد که دشمن توان مقابله با این نظام را نداشته باشد و برای مقابله با گرانی و تورم و سایر مشکلات اقتصادی برنامه‌ریزی کرد.

وی با یادآوری این مطلب که هیچ جنگی همچون هشت سال جنگ تحمیلی به نام دفاع مقدس نام‌گذاری نشده است تأکید کرد: دلیل این نام‌گذاری این است که همه مردم از پیر و جوان تا مهندس و پزشک و کارگر خود را در آن دخیل می‌دیدند و عرصه را برای فعالیت و کار فراهم می‌دانستند و همین امر جبهه را به یک جبهه مردمی تبدیل کرده بود.

 مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام رضا(ع) گفت: هدف رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس پیروزی اسلام و عمل به تکلیف و پیروی و اطاعت از دستور امام خمینی (ره) مبنی بر مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمن متجاوز بود.

باقری افزود: مردم باید برای انتخابات آینده کسانی را انتخاب کنند که همان روحیه هشت سال دفاع مقدس را دارند حق انتخاب به دست مردم است پس باید کسی را انتخاب کنند که اهل کار، جهاد در اقتصاد، توانمند و پرتلاش بوده و بتواند عرصه اقتصاد کشور را به ‌گونه‌ای پیش ببرد که مقاوم شویم.

فرمانده سپاه ناحیه قوچان نیز در این مراسم با گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس گفت: امروز برای گرامیداشت و عزیز داشتن یاد و خاطره کسانی دور هم جمع شده‌ایم که در میان ما نیستند اما پس از ۴۰ سال هنوز هم مراسم تجلیل برای آنها برگزار می‌شود زیرا  پیش خدا عزیز شده‌اند.

علی زرقانی، عزت و امنیت امروز را مدیون فداکاری‌ها و جان‌فشانی‌های شهدا دانست و تصریح کرد: عمل به قرآن و پیروی از ولایت به همراه حرکت در مسیری که ولایت به ما نشان می‌دهد دیگر ما را شرمنده شهدا نخواهد کرد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.