همدان - مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان بابیان اینکه ایمان، رهبری و مردم کلید واژه‌های مقاومت هستند، گفت: ایثارگری جوانان در جنگ تحمیلی هیمنه پوشالی آمریکا را درهم شکست.

ایثارگری جوانان در جنگ تحمیلی هیمنه پوشالی آمریکا را درهم شکست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان ، محمد پورداوود پیش از ظهر سه شنبه در مراسم چهلمین سالگرد دفاع مقدس که در دبیرستان فجر شاهد همدان برگزار شد، با بیان اینکه در طول تاریخ هرگاه جباران و ظالمان فرصت یافتند مراکز مقدس را مورد هجمه قراردادند؛ اظهار کرد: در جنگ تحمیلی ملت ایران با ایمان، توکل به خدا و در سایه رهبری به دفاع جانانه برخاستند و دفاع مقدس شکل گرفت.

پورداوود افزود: این دفاع که در نابرابری کامل تجهیزات و امکانات بروز یافت با روحیه تقوی به یک پیروزی با شکوه تبدیل شد.

وی با بیان اینکه تمام قدرت‌های بزرگ یک جا ضد مردم ایران از هیچ توطئه ای فروگذار نکردند؛ عنوان کرد: ملت از پیر و جوان، زن و مرد با هر زبان و قومیتی مقابل دیو پلید استعمار قد علم کردند و با تأسی از الگوواره دائمی خویش و قافله سالار شهیدان کلمه کارستان را معنایی عمیق و ژرف بخشیدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون رشادت‌های شهدا، آزادگان، جانبازان، رزمندگان و خانواده‌های صبور آنان است، اضافه کرد: اگر امروز ام‌القرای جهان اسلام هستیم، اگر قدرت برتر خاورمیانه و تأثیرگذار در معادلات جهانی هستیم و اگر هیمنه پوشالی آمریکا را در هم شکستیم، همه به خاطر این ایثارگری است.

پورداوود با اشاره به سه کلید واژه ایمان، رهبری و مردم، گفت: این سه عنصر هنوز هم در ادامه مسیر انقلاب به عنوان یک استراتژی مهم و چراغ هدایت نصب العین جملگی ماست که در سخنان مقام معظم رهبری در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت نیز مورد تأکید قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.