۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
کد خبر: 721246

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس ۱۰ دستگاه سازه "حجله شهید" در سطح شهر مشهد جانمایی و نصب شده‌ است.

حجله شهدا در مشهد نصب شد

به گزارش قدس آنلاین، صدرا یوسفی افزود: همچنین تا پایان هفته دفاع مقدس سردیس شهیدان "ابراهیم فخرایی، محمود صارمی و پرویز حبرانی" نیز در شهر مشهد رونمایی خواهند شد.

وی ادامه داد: اجرای نقاشیهای دیواری با موضوع شهدا شامل طرح شهید قربانی در منطقه یک شهرداری مشهد، شهید قاسمی دانا در منطقه سه، شهید حسینی محراب در منطقه چهار، شهید بسکابادی در منطقه شش، شهید دهقان و شهید سلیمانی در منطقه هفت، شهید کاوه، شهید آبشناس و شهید محرابی در منطقه ۹ و شهید ابراهیم هادی در منطقه ۱۲ شهرداری از دیگر اقدامات در راستای تبیین هرچه بیشتر ارزشهای دفاع مقدس در طول این هفته است.

معاون سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد گفت: همچنین به منظور فضاسازی شهری سه هزار عدد آویز ستونی با طرح ایران و نیز ۱۵ هزار عدد بیرق ویزه اتوبوسهای بی. آر. تی حمل و نقل درون‌شهری با طرح ایران در اطراف حرم مطهر امام رضا (ع)، میدان پارک ملت و مسیر بلوار وکیل‌آباد کلانشهر مشهد نصب شده‌اند. امسال نیز همچون دیگر سالها به همین مناسبت برنامه‌های مختلفی برای اجرا در سطح کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد طراحی و اجرا شده که اکران ۵۳ قاب عکس شهری

مزین به تصاویر شهدای دفاع مقدس بر اساس شاخصهای شغلی و حضور اقشار مختلف جامعه در صحنه هشت سال دفاع مقدس از کشاورز و بازاری و نظامی تا روحانی و کارمند به همت شهرداری مشهد از آن جمله است.

دیگر برنامه عمده در همین چارچوب برپایی نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس با مشارکت ۴۳ نهاد، دستگاه نظامی، انتظامی و تشکلهای مردم‌نهاد فعال در حوزه دفاع مقدس است که به مدت هفت روز با اجرای انواع برنامه‌های جنبی در محل نمایشگاه بین‌اللملی مشهد با امکان بازدید عموم مردم از آن با استفاده از فضای مجازی اجرا شده است.

منبع:

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.