فرهاد قائمیان بازیگر سینما،تئاتر و تلویزیون، روایتگر افتخاری چهارمین شب از اجرای موسیقی نمایش «علمدار» در سوگ و رثای سردار مهر و ماه حضرت عباس (ع) است.

روایت «علمدار» به فرهاد قائمیان رسید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، فرهاد قائمیان جمعه چهارم مهر ماه با همراهی ارکستر سمفونیک تهران و گروه آوازی موسیقی نمایش «علمدار» ساخته پوریا خادم به رهبری بردیا کیارس را روایت می‌کند.

نخستین اجرای «علمدار» سه شنبه اول مهر ماه با روایتگری داریوش ارجمند از طریق اپلیکیشن روبیکا به آدرس: go.rubika.ir/ei میزبان تماشاگران علاقه‌مند به این رویداد فرهنگی و خیریه بود.

 موسیقی نمایش «علمدار»، نوشته محمد رضا کوهستانی، طراحی حرکت: علی براتی، ویدئو آرت: پژمان زهاب‌ ( مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی) ، تهیه کنندگی پرویز پرستویی و کارگردانی حسین پارسایی  تا ۶ مهر راس ساعت ۲۱ اجرا دارد.


این رویداد فرهنگی و خیریه با همت بنیاد فرهنگی و هنری رودکی و مشارکت موسسه خادمین علی ابن ابیطالب (ع) با اهداف خیرخواهانه تهیه و تولید شده و کلیه درآمدهای آن صرف امور خیریه در مناطق محروم کشور به ویژه سیستان و بلوچستان می‌شود.
نخستین شب از کنسرت موسیقی نمایش عاشورایی «علمدار» در سوگ و رثای سردار آب و ادب حضرت ابوالفضل (ع) با اهداف خیرخواهانه، شامگاه سه‌شنبه 1 مهرماه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تالار وحدت برگزار شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.