با همکاری سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی و با مشارکت جامعه المصطفی، وبینار «همگرایی ادیان در احترام به مقدسات» در پژوهشکده بین المللی امام رضا(ع) برگزار می شود.

وبینار «همگرایی ادیان در احترام به مقدسات» برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، مسئول اجرایی این همایش، ضمن اشاره به حرکت موهن نظیر آنچه اخیرا در اهانت به ساحت مقدس پیامبراکرم(ص) در مجله فرانسوی منتشر شده، بیان کرد: این وبینار با هدف روشنگری نسبت به ادیان ابراهیمی برگزار می شود و سخنران این مراسم تلاش دارند آموزه های دین متبوع خود در زمینه احترام به مقدسات را بیان کنند.

محمد غفوری نژاد محورهای این وبینار را احترام به مقدسات دینی در سیره بزرگان و رهبران دینی، نقش احترام به مقدسات در ایجاد فضای گفتگوی ثمربخش، احترام به مقدسات مهم ترین عامل همگرایی، وحدت و تعامل بین ادیان برشمرد.

وی ادامه داد: حجت الاسلام و المسلمین مجتبی الهی خراسانی؛ رئیس میز توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی و استادیار دفتر تبلیغات اسلامی قم، آرش آبائی؛ دین پژوه کلیمی و استاد دانشگاه ادیان و مذاهب و دریاوش عزیزیان؛ کشیش کلیسای شرق آشور از جمله مهمانان حاضر در این مراسم خواهند بود.

غفوری نژاد بیان کرد: این وبینار از سوی پژوهشکده بین المللی امام رضا(ع) و با همکاری سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی و جامعه المصطفی العالمیه خراسان پنج شنبه سوم مهرماه از ساعت ۹ تا ۱۱ به زبان فارسی اجرا می شود و عموم علاقمندان می توانند برای مشاهده به بستر فضای مجازی به آدرس http://vc.miu.ac.ir/mashhad مراجعه کنند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.