۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
کد خبر: 721286

یادواره شهدا، پدران آسمانی برای اولین بار و به مناسبت هفته دفاع مقدس در بیمارستان حضرت زهرا(س) شهرستان فریمان برگزار شد.

یادواره پدران آسمانی در فریمان

به گزارش قدس آنلاین، امام جمعه شهرستان فریمان در این مراسم با تشکر از زحمات پرستاران و کادر یادواره پدران آسمانی در فریمانپزشکی بیمارستان فریمان در خدمت گذاری به بیماران و به خصوص بیماران کرونایی گفت: وجود بسیج و حس مسئولیت پذیری آن موجب شد تا بسیاری از امور و مشکلات کشور با موفقیت رفع شود و لذا هرگاه روحیه بسیجی در کارها مشهود باشد بسیاری از مشکلات و کمبودها رفع می‌شود.

حجت الاسلام دکتر سیدمهدی معلمی افزود: شهدا با ایثار جان و دل خویش عزت و آبرو به کشور ما بخشیدند و اکنون وظیفه همه ماست که از آنها قدردانی کنیم.

وی گفت: آرامش و آسایشی را که در جامعه شاهد هستیم مرهون خون شهدا و مجاهدت فرزندان رشید این مرز و بوم است لذا کشورمان امروز به همان روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی نیازمند است تا در این عرصه سخت اقتصادی نیز دشمن را ناکام گذاشته و زمینه اعتلای جمهوری اسلامی ایران بیش از گذشته فراهم آید.

منبع: صداوسیما

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مرتضی ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
    0 0
    سلام و ادب خدمت شما عزیزان در روزنامه خوب قدس چرا اخبار فریمان را زیاد انعکاس نمیدین خیلی فعالیت ها داره انجام میشه ولی انعکاس داده نمیشه باتشکر از شما