گوشی‌های هوشمند نوکیا ۲.۴ و نوکیا ۳.۴ با نمایشگرهای HD + و دوربین سه گانه راه اندازی شد.

گوشی‌های هوشمند جدید نوکیا معرفی شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، HMD Global دو گوشی هوشمند ارزان قیمت نوکیا ۲.۴ و نوکیا ۳.۴ را اعلام کرده است، نوکیا ۲.۴ به عنوان جانشین نوکیا ۲.۳ وارد بازار شد که در دسامبر سال گذشته معرفی شد ، در حالی که نوکیا ۳.۴ جایگزین گوشی هوشمند نوکیا ۳.۲ قدیمی تر شد و در فوریه سال گذشته رسمی شد.

شرکت HMD Global همچنین در دسترس بودن جهانی نوکیا ۸.۳ ۵G که در مارس سال جاری به بازار عرضه شد ، اعلام کرد. علاوه بر این ، این شرکت بلندگوهای بی سیم نوکیا و بلندگو قابل حمل نوکیا را معرفی کرده است.

مشخصات و ویژگی‌های نوکیا ۲.۴ و نوکیا ۳.۴

نوکیا ۲.۴ دارای یک صفحه بزرگ LCD IPS با ابعاد ۶.۵ اینچی است، صفحه نمایش notch قطره ای با رزولوشن HD + ۷۲۰ ۱، ۱۶۰۰ پیکسل و نسبت ابعاد ۲۰: ۹ ارائه می‌دهد و چیپست متوسط ​​Helio P۲۲ با حداکثر ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی در داخل دستگاه وجود دارد.



این شرکت ادعا می کند که باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی نوکیا ۲.۴ با یک بار شارژ می تواند تا ۲ روز دوام بیاورد. این دستگاه دارای یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو است و در عقب ، یک ماژول عمودی دوربین دوگانه وجود دارد که یک لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f / ۲.۲ و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

از طرف دیگر ، نوکیا ۳.۴ دارای صفحه نمایش ۶.۳۹ اینچی IPS LCD با طراحی سوراخ دار است، این از وضوح تصویر Full HD + ۷۲۰ of ۱۵۶۰ پیکسل ، نسبت ابعاد ۱۹.۵: ۹ و ۴۰۰ نیت روشنایی پشتیبانی می کند. پلتفرم موبایل اسنپدراگون ۴۶۰ در زیر قاب گوشی نوکیا ۳.۴ وجود دارد و این گوشی با حداکثر ۴ گیگابایت رم و حداکثر ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می شود.

نوکیا ۳.۴ دارای یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری است که با یک بار شارژ دو روز باتری را نوید می دهد، این دوربین دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو و یک ماژول دوربین circula در پشت خود است. دوربین های عقب شامل یک سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی ، یک لنز ۵ مگاپیکسلی فوق تصویری و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی هستند.

نوکیا ۲.۴ و نوکیا ۳.۴ تلفن‌های هوشمند Android One هستند که با نسخه سیستم عامل اندروید ۱۰ کار می‌کنند. این شرکت نوستالژی تلفن همراه گوشی‌های جدید خود را با دو سال به روزرسانی نرم افزاری و سه سال به روزرسانی امنیتی ماهانه ، این گوشی‌ها را ارائه خواهد کرد. این گوشی‌ها چند ویژگی مشترک دارند از جمله کلید سخت افزاری اختصاصی برای احضار دستیار Google ، شارژ ۱۰ وات ، اسلات کارت microSD ، دو ۴G VoLTE ، Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ b / g / n ، بلوتوث ۴.۲ ، GPS ، NFC و ۳.۵ جک صوتی میلی‌متر نوکیا ۳.۴ دارای درگاه USB Type-C است ، در حالی که نوکیا ۲.۳ به استاندارد میکرو USB پایبند است.



قیمت و در دسترس بودن نوکیا ۲.۴ و نوکیا ۳.۴

نوکیا ۲.۴ در دو مدل موجود است ، مدل اول ۲ گیگابایت RAM + ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۳ گیگابایت RAM + ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است، قیمت آن در اروپا از ۱۱۹ یورو (۱۰۲۰۰ روپیه) شروع می‌شود و می توان آن را در رنگ‌هایی مانند Fjord ، Dusk و Charcoal خریداری کرد و این گوشی از اوایل سپتامبر برای خرید در بازارهای جهانی در دسترس خواهد بود.

نوکیا ۳.۴ در سه نوع ۳ گیگابایت رم + ۳۲ گیگابایت حافظه ، ۳ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه و ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی ارائه می‌شود و قیمت اولیه آن ۱۵۹ یورو است (۱۳۷۰۰ روپیه) و نوکیا ۳.۴ در اوایل ماه اکتبر وارد بازارهای جهانی خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.