معاون سیاسی، احتماعی و امنیتی استاندار خراسان رضوی گفت: در صورت رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا، شاهد بازگشت محدودیت‌های سطح سه و چهار در این استان خواهیم بود.

احتمال بازگشت محدودیت‌های کرونایی در خراسان رضوی وجود دارد

به گزارش قدس آنلاین، حسن جعفری اظهار کرد : در صورتی که شاهد کاهش استفاده از ماسک از سوی شهروندان باشیم، ستاد مقابله با کرونا در استان محدودیت‌هایی را در بخش حمل و نقل و مشاغل دوباره اعمال خواهد کرد.

وی ادامه داد: بر اساس آخرین آمار، استفاده از ماسک در محیط‌های عمومی و رعایت بهداشت فردی در این استان از ۱۰ روز گذشته تاکنون ۲۰ درصد کاهش داشته است.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: ۱۰ روز قبل و در زمان برگزاری عزاداری‌های ماه محرم ۸۲ درصد شهروندان از ماسک استفاده می‌کردند که این رقم اکنون به ۶۲ درصد رسیده است.

وی افزود: از مردم استان می‌خواهیم با استفاده از ماسک و رعایت اصول بهداشتی علاوه بر یاری ستاد مقابله با کرونا، کادر درمانی استان را نیز کمک کنند.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۴۳۲ هزار و ۷۹۸ نفر در ایران به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده و با فوت ۱۸۴ بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان این بیماری در کشور به ۲۴ هزار و ۸۴۰ نفر رسیده است. 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.