زنجان- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت:روزانه ۷۰۰۰عدد ماسک به قیمت مصوب در زنجان تولید می شود.

تولید کنندگان ماسک رغبتی برای تولید  ندارند

 به گزارش خبرنگارقدس آنلاین :مرادی  ناقچی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری روز چهارشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی گفت:باید تبیین عالمانه ای از آنچه در هشت سال دفاع مقدس گذشت برای نسل امروز  داشته باشیم. 
مرادی در ادامه افزود:دقت و حفاظت فردی در بخشی از اقشار جامعه روند نزولی دارد که شیوع  بیماری کرونا  را تقویت می‌کند
مرادی یادآور شد: هر چه میزان رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و حفاظت فردی در بین عموم بیشتر باشد، بیماری روند کاهشی خواهد داشت.
 
وی افزود: بر مبنای آخرین آمار ارائه شده در ستاد کرونای استان روزانه ۷۰۰ هزار ماسک به قیمت مصوب  در استان تولید می شود.

مرادی با اشاره به روند کاهشی تولید ماسک در استان افزود:تولید  کنندگان این محصول دلیل کاهش تولیدات این محصول را کاهش تقاضا عنوان می کنند که دلیل جالبی نیست.
 مردای ضمن تاکید بر اتخاذ ساز و کار جدید برای ایجاد حساسیت های بیشتر در سطح جامعه خاطر نشان کرد : باید با استفاده از هنر هنرمندان،  قلم شیوا اهل قلم گروهای مختلف را تحت پوشش قرار داده و نسبت به موضوع کرونا و رعایت پروتکل ها حساس نماییم.
وی  اظهار امیدواری کرد : بسترهای لازم را جهت اطلاع رسانی و اجرای باشکوه  کنگره ۳۵۳۶ شهید استان را ایجاد و در سال ۱۴۰۰ این کنگره عظیم را برگزار کنیم.
با اعمال ماده ۱۶شاهد کاهش تعداد رسانه ها ی استان هستیم

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز با ارائه  گزارشی از وضعیت فعالیت نشریات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری گفت: سال قبل تعداد  رسانه‌ها ۸۷ مورد بود که امسال و با اعمال ماده ۱۶ به ۷۲ مورد رسیده است.
فاطمه کرباسی با بیان اینکه تعداد روزنامه‌های استان پس از اعمال ماده ۱۶ از ۵ به ۴ مورد، کاهش داشته است، گفت: ضریب کیفی روزنامه‌ها هم ۳۷.۷۵ درصد بوده و دو هفته نامه، ماهنامه، دو ماهنامه، دو فصلنامه نیز ضریب کیفی نداشته است.

انتهای پیام/


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.