مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن نسبت به افزایش آمار مبتلایان به کرونا دراین شهرستان هشدار داد

هشدار مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن نسبت به افزایش آمار مبتلایان به کرونا

علی نوری

به گزارش قدس آنلاین، دکتر مهدی عاقلتر گفت: آمار مبتلایان به کرونا در بردسکن که مدت یک ماه در عدد ۴ باقی مانده بود متاسفانه براثر رعایت نکردن  مردم نسبت به دستورالعمل های بهداشتی  چند روزی است رو به افزایش است و امروز باید اعلام کنیم که تعداد مبتلایان به کرونا یک رشد ۱۰۰ درصدی به خود گرفته است.

وی با اشاره به هشدارهای اعلام شده در موج سوم ویروس  کرونا از مردم خواست از برگزاری هر گونه مراسم عزا و روضه های خانگی به شدت پرهیز کنند. مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن عنوان کرد:  متاسفانه  مردم نسبت به ماسک زدن بی تفاوت شده اند و بدون رعایت کردن شیوه های بهداشتی در اماکن عمومی و سطح بازار حضور پیدا می کنند و  نگران این هستیم که وضعیت بردسکن قرمز شود.

عاقلتر بیان کرد:از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون تعداد آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان بردسکن به عدد ۴۱۰ رسیده است و متاسفانه تعدادی از همشهریان عزیزمان در شهرستان براثر این ویروس فوت کرده اند.

وی افزود: باید اعلام کنم تعداد مبتلایان به ویروس کرونا دربخش ویژه بیمارستان ولی عصر بردسکن به  ۸ نفر رسیده اند و متاسفانه روز به روز شاهد افزایش بیماران کرونایی در شهرستان هستیم.

وی همچنین گفت: معلمین و دانش آموزانی در شهرستان مبتلا به ویروس کرونا داشته ایم  ولی  خوشبختانه به صورت سرپایی مداوا و تحت درمان قرار گرفته اند  و در قرنطینه خانگی به سر می برند. مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن بیان کرد: اگر وضعیت  شهرستان قرمز شود مجبور هستیم برخی از محدودیت ها را در شهرستان اجرا کنیم.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.