قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: اگر امروز مقام معظم رهبری با همه صلابت در مقابل دشمن ایستادگی می‌کنند و با تدبیر کشتی نظام جمهوری اسلامی را در دریای پرتلاطم رهبری می‌کنند و اگر امروز شاهد خاری دشمن در عرصه‌های مختلف هستیم و روزبه‌روز به افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران اضافه می‌شود به برکت خون شهدا و فداکاری رزمندگان است.

تدابیر حکیمانه رهبری به برکت خون شهدا و رزمندگان دفاع مقدس است

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی خاکسار قهرودی صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در سازمان مرکزی آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار کرد: امروز همه ما در این محفل مهمان شهدا هستیم و خوشحالیم که مقدم خانواده شهدا را گرامی می‌داریم، حداقل وظیفه ما این است که یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افزود: وقتی خاطرات مرور می‌شود و در کنار عزیزانی که روزگاری توفیق داشتیم در محضرشان سربازی کنیم قرار می‌گیریم، نمی‌دانم از حسرت جا ماندگی بگویم یا از قصه سربلندی که امروز بر اثر مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران به ثبت رسیده سخن بگویم.

وی با اشاره به اینکه مشاهده این همه عزت، افتخار، ایثار و رشادت‌های عزیزان باعث دلخوشی ما است، بیان کرد: اگر امروز مقام معظم رهبری با همه صلابت در مقابل دشمن ایستادگی می‌کنند و با تدبیر کشتی نظام جمهوری اسلامی را در دریای پرتلاطم رهبری می‌کنند و اگر  امروز شاهد خاری دشمن در عرصه‌های مختلف هستیم و روزبه‌روز به افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران اضافه می‌شود به برکت خون شهدا و فداکاری رزمندگان است.

خاکسار قهرودی با بیان اینکه در آغاز این هفته دشمن فریب خورده بعثی با تحریک و حمایت کشورهای زیادی یا به تعبیری همه دنیای استکباری به قصد ضربه زدن به نظام دست‌اندازی کردند، عنوان کرد: اما با رهبری حکیمانه امام راحل و حضور رزمندگان اتفاق متفاوتی را رقم زدیم.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: آستان قدس رضوی به عنوان مرکز و کانون قرآنی در تاریخ دفاع مقدس اتصال و اثرگذاری زیادی داشته است و امروز این آستان هزار و ۱۰۰ رزمنده در درونش دارد که نشان از ایفای نقش مهم آستان قدس رضوی در دفاع مقدس است.

منبع: فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.