مرد عنکبوتی یکی از قدیمی ترین کمیک‌های مارول و بازی جذاب مورد علاقه تمام سنین، مخصوصاً کودکان و نوجوانان است.

5 بازی برتر مرد عنکبوتی برای اندروید +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، مرد عنکبوتی یکی از قدیمی ترین کمیک های مارول است. عملاً همه داستان پیتر پارکر ، نیش عنکبوت سرنوشت ساز و همه آنچه بعد از آن اتفاق افتاد را می دانند. همیشه فیلم‌هایی وجود دارد که طرفداران در مورد آن بهترین فیلم بحث می کنند و خوشبختانه ، اجرا بازی های موبایل بسیار ساده تر از فیلم ها هستند. در اینجا بهترین بازی‌های مرد عنکبوتی برای اندروید را به شما معرفی می کنیم، متأسفانه این بازی ها بیشتر کپی از بهترین لیست فیلم های MARVEL است. گیم لافت قبلاً حق بازی های Spider-Man را داشت اما این سازنده اخیراً همه آنها را منتشر نکرده است. از آن زمان ، تنها راه برای لذت بردن از بازی‌های مرد عنکبوتی عناوین کلی MARVEL است زیرا هیچ بازی خاصی برای این قهرمان نقابدار وجود ندارد.

MARVEL Collect



قیمت: رایگان

بازی MARVEL Collect یک تلاش مشترک بین MARVEL و Topps است و مانند بازی تولید کننده کارت های تجاری است. این یک بازی جمع آوری کارت است و هدف اصلی از این کار جمع آوری هرچه بیشتر کارت است. ماموریت های روزانه ، بسته‌های کارت روزانه برای کسب درآمد وجود دارد و حتی اگر بخواهید می‌توانید با بازیکنان دیگر داد و ستد کنید. در کل به نوعی یک تجربه جالب است و حضور مرد عنکبوتی در بازی اهمیت و جذابیت دوچندانی به بازی داده است.

MARVEL Contest of Champions



قیمت: رایگان

بازی مسابقه قهرمانان MARVEL قهرمانان مختلف مارول را در برابر یکدیگر قرار می دهد و این شامل مرد عنکبوتی هم می شود، این یک بازی جنگی است و بدان معناست که شما در مقابل یک و یک حریف خواهید بود. این ویژگی مکانیک آنلاین ، اتحاد با سایر بازیکنان و موارد دیگر را دارد. همچنین یک فضا خاص برای مبارزه وجود دارد ، قهرمانان مختلف برای جمع آوری و محتوای بیشتری با افزایش زمان بازی اضافه می‌شود، قابل توجه است که این یک بازی کلاسیک به سبک مبارزات فرمیوم است، این بدان معناست که بیشتر از مهارت ، به شانس بستگی دارد و درصد خوبی از زمان را به دست می‌آورد و هنوز هم این یک تجربه وحشتناک در میان سری بازی های مرد عنکبوتی نیست.

MARVEL Future Fight



قیمت: رایگان

بازی MARVEL Future Fight یکی از محبوب ترین بازی های مرد عنکبوتی است، یا حداقل یکی از محبوب ترین بازی هایی که شامل Spider-Man می شود. این یکی بازی سوم شخص مبارزه ای است. شما قهرمانان را جمع می‌کنید ، از آنها برای پیشبرد خط داستان استفاده می کنید و همچنین شامل سه در مقابل سه PvP آنلاین با سایر بازیکنان است که می توانید از آن لذت ببرید، با این حال این به شما اجازه می‌دهد بازی فوق‌العاده قهرمانی مورد علاقه خود را انجام دهید و در عین حال آدم های بد را نیز مجازات کنید. این بازی در لیست بازی های مرد عنکبوتی جزو بازی های رضایت بخش قرار می‌گیرد و Marvel Strike Force بازی دیگری است که بسیار شبیه به این بازی هست.

MARVEL Strike Force



قیمت: رایگان

بازی Strike Force بازی دیگری است که شامل کل شخصیت های MARVEL ، از جمله مرد عنکبوتی می شود. مانند اکثر موارد ، این یک بازی به سبک gacha است که در آن شخصیت های مختلفی را جمع می کنید و آنها را در مقابل افراد بد قرار می دهید. این بازی همچنین شامل عناصر اکشن و RPG نیز هست که جذابیتش را بیشتر می‌کند و طرفداران MARVEL احتمالاً از این بازی لذت بسیاری خواهند برد. سبک این بازی رایگان کمی تهاجمی‌تر است و با فروش بسته‌های مختلف ، به تعداد زیادی پاپ آپ دسترسی پیدا می‌کنید. در غیر این صورت هم، این یک بازی بسیار دلپذیر است.

MARVEL Puzzle Quest



قیمت: رایگان

بازی MARVEL Puzzle Quest تقریباً شبیه هر بازی Puzzle Quest دیگر است، این یک بازی پازل سه گانه است و هر بار که مسابقه را کامل می کنید ، شخصیت های شما به حریفان آسیب می رسانند. همچنین دارای عناصر RPG ، چند نفره آنلاین ، اتحادها و یک خط داستانی برای بازی است. مرد عنکبوتی یکی از شخصیت ها است بنابراین تعداد آن به نوعی شمرده می شود. سبک و مدل این بازی شبیه به بازی هایی مانند Candy Crush است و این همچنین یک بازی freemium است ، بنابراین خود را برای کسب لذت بیشتر آماده کنید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ارمین ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    1 0
    نظر ندارم