تیم فوتبال سپاهان درحالی که از گردونه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حذف شده است، امشب درآخرین دیدار خود در چارچوب این مسابقات نمایش قابل قبولی برابر السد داشت و این تیم را شکست داد.

سپاهان در دیداری تشریفاتی، السد را شکست داد

قدس آنلاین: شاگردان «محرم نوید کیا» که از ساعت ۱۸:۳۰ پنجشنبه شب به دیدار شاگردان «ژاوی هرناندز» در ورزشگاه جاسم بن حمد رفته بودند این تیم را با نتیجه ۲ بر یک  مغلوب  و سه امتیاز این دیدار را از آن خود کردند.

«رضا میرزایی» در دقیقه ۱۴ و «سجاد شهباززاده» در دقیقه ۵۳ برای تیم سپاهان گلزنی کرده و پیروزی تیمشان را رقم زدند.

«علی عبد الطیف» نیز در دقیقه ۸۲ تنها گل تیم السد را به ثمر رساند و اختلاف را کاهش داد.

در نیمه نخست بازیکنان تیم  سپاهان که به هماهنگی لازم رسیده بودند نمایش بسیار خوبی برابر حریف داشتند و این نیمه را با برتری به پایان رساندند.

نیمه دوم را بازیکنان السد توفانی آغاز کردند اما اشتباهات بازیکنان جانشین باعث شد تا مهاجمان سپاهان در موقعیت های مناسب گلزنی قرار بگیرند.

 در دقیقه ۵۰  نخستین فرصت را «سروش رفیعی» از دست داد ضربه سر دیدنی این بازیکن به تیرک عمودی دروازه السد برخورد کرد و با بدشانسی به بیرون از زمین رفت.

دردقیقه ۵۳ میرزایی زننده گل اول تیم سپاهان با هوشیاری از اشتباه مدافعان السد سود جست و با  توپ ربایی به محوطه جریمه حریف وارد و توپ را به «سجاد شهباززاده» رساند که او نیز  با ضربه بغل دقیق پا دقیق خود دروازه «برشام» سنگربان السد را گشود.

دردقیقه ۶۷ دروازه بان السد با انجام خطای مسلم دربیرون از محوطه جریمه مهاجم سپاهان را سرنگون کرد اما داور تایلندی از این خطا چشم پوشی کرد.

دردقایق ۷۳ و ۷۴ «پیام نیازمند» سنگربان سپاهان ۲ موقعیت مناسب گلزنی مهاجمان حریف گرفت و مانع از گلزنی آنان شد.

دردقیقه ۸۲ و بدنبال اشتباه مدافعان میانی سپاهان عبدالطیف مهاجم السد موفق به گلزنی شد و دروازه نیازمند را گشود.

بازیکنان تیم سپاهان در این دیداربازی زیباتری را نسبت به بازی های پیشین خود در این رقابت ها  به نمایش گذاشتند و مستحق این پیروزی بودند. البته نتیجه ای که زودتر از این ها باید رقم می خورد و می توان مدعی شد موتور شاگردان نوید کیا در این مسابقات دیرتر از موعد مقرر روشن شد.

تیم های النصر عربستان و السد قطر از گروه چهارم این رقابت ها که سپاهان نیز در آن شرکت داشت به مرحله بعد صعود کردند و تیم العین امارات نیز به همراه نماینده ایران از راهیابی به مرحله حذفی این رقابت ها باز ماند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.