رئیس بسیج حوزه شهرداری مشهد و قائم مقام ستاد اربعین شهرداری گفت: محیط‌آرایی سطح شهر مشهدمقدس را در ایام اربعین در دستور کار خواهیم داشت و پیام‌هایی نیز از طریق سامانه‌ها و فضای مجازی دنبال می‌شود و تولیدات فاخری نیز در این حوزه خواهیم داشت.

تمهیدات شهرداری مشهد در ایام اربعین حسینی/ تولیدات فاخری را رونمایی خواهیم کرد

به گزارش قدس آنلاین، حسین حسامی اظهار داشت: نمایشگاه دستاوردهای استانی دفاع مقدس و جبهه مقاومت در مشهد برپا شده؛ بسیج شهرداری مشهدمقدس در برپایی نمایشگاه به عنوان کمیته پشتیبانی و اجرایی انجام وظیفه کرده و از ۳۱ شهریورماه در سالن فردوسی در مساحتی بالغ بر ۱۰ هزار مترمربع آغازبکار کرده است.

فرمانده حوزه بسیج شهرداری مشهدمقدس گفت: ۴۰۰ غرفه در نمایشگاه برپا شده و به لحاظ شکلی و محتوایی نیز بازدیدکنندگان از نمایشگاه رضایت داشته‌اند؛ یکی از کارکردهای اصلی نمایشگاه‌های دفاع مقدس انتقال موضوع ایثار و شهادت از نسلی به نسل بعدی است.

حسامی افزود: نوجوانان و جوانان به صورت مستقیم در نمایشگاه پرسش و پاسخ می‌کنند و فرصت بسیار خوبی در این زمینه ایجاد شده است.

قائم مقام ستاد اربعین شهرداری مشهدمقدس بیان کرد: پیاده‌روی اربعین حسینی هرساله با شکوه عجیبی برگزار می‌شود و امسال با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا اتفاقات شکل دیگری می‌گیرد؛ جامعه مذهبی و بسیجی ما در دهه اول محرم پای کار بودند و نشان دادند شیعه، بن‌بست ندارد.

 

حسامی اظهار داشت: قطعا هر آنچه که ستاد ملی کرونا برای اربعین تصمیم بگیرد عمل می‌کنیم و تابع تصمیم ستاد ملی کرونا هستیم؛ اما آماده هستیم زیرا عشق امام حسین(ع) ما را دور هم جمع کرده و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی اربعین را در مشهد و با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌کنیم و بجای پیاده‌روی اربعین در مشهد برنامه خواهیم داشت.

وی گفت: با توجه به اینکه ستاد اربعین استان با حضور دستگاه‌های مختلف جلسات مختلفی داشته است و در کمیته مربوطه برنامه‌های خوبی پیش‌بینی شده؛ همایش‌ها و نشست‌های علمی را به صورت مجازی داریم و فضاسازی شهر نیز در دستور کار قرار می‌گیرد و وبینارهای اربعین و نمایشگاه‌های عکس اربعین به صورت خاص برپا می‌شود.

حسامی تاکید کرد: محیط‌آرایی سطح شهر مشهدمقدس را در ایام اربعین در دستور کار خواهیم داشت و پیام‌هایی نیز از طریق سامانه‌ها و فضای مجازی دنبال می‌شود و تولیدات فاخری نیز در این حوزه خواهیم داشت و در سطح مشهدمقدس اینها را خواهیم داشت. در ایام اربعین مانند دهه اول محرم برنامه‌های باشکوهی خواهیم داشت.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.