گوشی هوشمند Samsung Galaxy S۲۰ Fan Edition با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و اسنپدراگون ۸۶۵ راه اندازی شد.

گوشی هوشمند جدید سامسونگ معرفی شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، در ماه فوریه ، سامسونگ از Galaxy S۲۰ ، Galaxy S۲۰ + و Galaxy S۲۰ Ultra رونمایی کرد، این شرکت معتبر دنیای فناوری رویدادی را برای معرفی گوشی هوشمند Galaxy S۲۰ Fan Edition برگزار کرد و Galaxy S۲۰ FE به عنوان جانشین Galaxy S۱۰ Lite وارد بازار شده است که در ابتدای سال جاری رسمی شد.

گوشی هوشمند Galaxy S۲۰ Fan Edition که در زیر گلکسی S۲۰ قرار گرفته است ، یک نمایشگر حفره ای Infinity-O دارد. این گوشی هوشمند توسط یک چیپ ست پرچمدار هدایت می‌شود و از یک سیستم دوربین سه گانه ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. بسته به بازار، این گوشی هوشمند با پشتیبانی از اتصال ۵G یا LTE ارائه می‌شود.



مشخصات و ویژگی‌های Samsung Galaxy S۲۰ FE

گوشی Samsung Galaxy S۲۰ FE یک دستگاه مقاوم در برابر آب با گواهینامه IP۶۸ است که دارای صفحه پشتی از جنس پلی کربنات است. این دستگاه مجهز به نمایشگر ۶.۵ اینچی S-AMOLED با رزولوشن کامل HD + رزولوشن ۱۰۸۰ ۲ ۲۴۰۰ پیکسل ، نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز ، نسبت ابعاد ۲۰: ۹ و محافظت Gorilla Glass ۳ است. صفحه نمایش S۲۰ FE با خواننده اثر انگشت نوری یکپارچه شده است و حاشیه‌های آن کمی ضخیم تر از گلکسی S۲۰ است.

مانند سایر گوشی‌های هوشمند سری S۲۰ ، گلکسی S۲۰ FE توسط پلتفرم تلفن همراه Snapdragon ۸۶۵ و حداکثر ۸ گیگابایت حافظه رم LPPDR۵ تأمین می‌شود. این گوشی در نسخه‌های ذخیره سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی ارائه می شود و یک مدل ۴G نیز وجود دارد که به سیستم Exynos ۹۹۰ SoC مجهز خواهد شد. این دستگاه یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری دارد که همراه با شارژ ۲۵ وات ، شارژ بی‌سیم و شارژ معکوس است و در بسته بندی دستگاه یک شارژر ۱۵ واتی موجود است.



دستگاه Samsung Galaxy S۲۰ Fan Edition در بخش دوربین از یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f / ۲.۲ بهره می برد، ماژول دوربین مستطیلی در پشت گوشی دارای یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f / ۱.۸ و OIS ، یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با کیفیت ۱۲۳ درجه و یک سنسور تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS و بزرگنمایی نوری ۳ برابر است، ضمن اینکه این گوشی هوشمند قادر به ضبط فیلم های ۴K UHD است.

جدا از حافظه داخلی UFS ۳.۱ تا ۲۵۶ گیگابایت ، این دستگاه یک اسلات کارت microSD اختصاصی به کاربران ارائه می‌دهد و این گوشی دارای Android ۱۰ با OneUI ۲.۵ است. این دستگاه جدید سامسونگ ویژگی‌های دیگری مانند پشتیبانی از دو سیم کارت ، ۵G ، Wi-Fi ، بلوتوث ۵.۰ ، NFC ، USB Type-C و بلندگوهای استریو تنظیم شده قادر به پشتیبانی AKG است.



قیمت و در دسترس بودن Samsung Galaxy S۲۰ FE

گوشی هوشمند Samsung Galaxy S۲۰ FE با قیمت شروع ۶۹۹ دلار (۵۱،۴۰۰ RS) وارد بازار می شود و فروش آن از ۲ اکتبر آغاز می‌شود وCloud Red ، Cloud Orange ، Cloud Lavender ، Cloud Mint ، Cloud Navy و Cloud White شش مدل رنگی این گوشی هوشمند هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.