حجت الاسلام «سید محمدباقر علوی تهرانی» استاد اخلاق که از یکشنبه به دلیل کرونا در بیمارستان بستری بود، امروز مرخص شد.

حجت الاسلام علوی تهرانی از بیمارستان مرخص شد

قدس آنلاینمحمدمهدی دبیری خواهرزاده حجت الاسلام علوی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا گفت: حجت الاسلام علوی که از یک شنبه به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان‌ بقیه الله بستری شده بود، به منظور تکمیل درمان مرخص شد.

وی افزود: به لطف خدا و عنایت اهل بیت و دعای مردم روند درمانی وی در بیمارستان رضایت بخش بوده و دوره نقاهت را در منزل استراحت می‌کند و داروهای تجویزشده از سوی پزشکان را مصرف می‌کند.

دبیری اضافه کرد: روند درمان حجت الاسلام علوی تهرانی رضایت بخش بوده و بیماری مهار شده است‌. از خداوند می‌خواهیم بقیه بیماران مبتلا به کرونا هر چه زودتر بهبود یابند.

حجت‌الاسلام سیدمحمدباقر علوی تهرانی متولد سال ۱۳۴۷ و فرزند مرحوم آیت الله سیدمحمدرضا علوی تهرانی از علمای مطرح تهران است که با حضور در مسجد حضرت امیر (ع) و تأسیس مکتب حضرت امیر (ع)، منشأ خیرات بسیاری شد. بعد از رحلت وی در سال ۱۳۷۵ هجری شمسی، فرزندش محمدباقر به توصیه علما و مراجع عظام تقلید از قم به تهران آمد و امامت جماعت مسجد حضرت امیر (ع) را عهده‌دار شد.
حجت‌الاسلام علوی تهرانی همچنین چهره‌ای رسانه‌ای است که هم در برنامه‌های معارفی صداوسیما حضور دارد و هم در قالب سلسله مطالب یادداشت و مصاحبه به تبیین مباحث مختلف در حوزه اخلاق اسلامی و مهدویت می‌پردازد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.