فرمانده پایگاه پنجم رزمی هوانیروز مشهد اظهار کرد: امنیت امروز کشورمان به خاطر ایستادگی رزمندگان در برابر رژیم بعثت است و ما مدیون رشادت‌ها و ایثارگری‌های آن دوران هستیم.

مدیون رشادت‌های دوران دفاع مقدس هستیم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خراسان، سرهنگ خلبان رحیم عینی در دیدار با آیت الله سید مصباح عاملی، مدیر این حوزه به مناسبت هفته دفاع مقدس، گفت: امنیت امروز کشورمان به خاطر ایستادگی رزمندگان در برابر رژیم بعثت است و ما مدیون رشادت‌ها و ایثارگری‌های آن دوران هستیم.

وی افزود: دشمن می‌خواست انقلاب نوپای ایران شکل نگیرد اما ایثار رزمندگان موجب شد که حتی یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمنان نیفتد.

فرمانده پایگاه پنجم رزمی هوانیروز مشهد با اشاره به اینکه حوزه علمیه یکی از مکان‌های مقدس است که به ترویج دین می پردازد و تربیت یافتگان آن سرمایه دینی مردمند، گفت: حضور مبلغان در راستای تربیت دینی سربازان هوانیروز که نسل جوان این روزهای کشورند، جای تقدیر دارد و برگزاری این دوره های معرفتی بسیار ضروری است.

سرهنگ خلبان عینی با اشاره به ماموریت های عملیاتی ۷۰۰ کیلومتری هوانیروز مشهد مقدس، افزود: دو فروند بالگرد نیز در نیشابور و مشهد به امداد هوایی  می پردازند و به این خدمتگذاری به مردم افتخار می کنیم.

منبع: حوزه علمیه خراسان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.