به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس فراخوان مسابقه عکس دفاع مقدس به همت معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن سینمای جوان خراسان رضوی منتشر شد.

انتشار فراخوان شرکت در مسابقه عکس دفاع مقدس

به گزارش قدس آنلاین، قائم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: این دوره از انتشار فراخوان شرکت در مسابقه عکس دفاع مقدس  مسابقات به مناسبت هفته دفاع مقدس با محورهای پایداری و مقاومت در هشت سال دفاع مقدس، رزمندگان و جانبازان و آزادگان، خانواده شهدا و شهدای گمنام، نقش مردم و گروههای مردمی در هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود.

یوسف امینی پاسداشت دستاوردهای دفاع مقدس، پاسداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم، نقش نهضت عاشورا و آیین‌های عزاداری و فرهنگ شهادت در دفاع مقدس را از دیگر محورهای این مسابقه عکس برشمرد.

وی افزود: مهلت ارسال آثار هفت ۷مهر امسال از طریق سایت کانون عکس مشهد به آدرس www.kanoonaks.org/contest است و برای ثبت نام و ارسال آثار باید طبق دستورالعمل قید شده در سایت اقدام شود.

قائم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: پس از داوری آثار، عکس‌های برگزیده ۲۰ آبان اعلام می‌شود و در مراسم پایانی این مسابقه در آذر ماه به دو عکس برگزیده لوح تقدیر و جایزه نقدی اهدا می‌گردد.

منبع:

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.