بازیگر سینما و تلویزیون، جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) را رویداد فرهنگی موثر در ترویج فرهنگ رضوی و اتفاقی مبارک ارزیابی کرد و گفت: بسیار خوب است که این جشنواره برای ادوار آینده حوزه فعالیت خود را گسترش و به حوزه حمایت از فیلم و سریال ها با موضوع معارف رضوی وارد شود.

جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) گامی در جهت ترویج فرهنگ رضوی/ جشنواره در ادوار آینده به حوزه فیلم و سریال نیز ورود کند

به گزارش قدس آنلاین، رضا رویگری در خصوص نقش رسانه و هنر در ترویج آموزه‌ و معارف رضوی اظهار داشت: امروز رسانه و هنر ابزاری بسیار موثر در انتقال فرهنگ و ارزش های انسانی به جوامع است.
وی افزود: طبیعی است هر اقدامی در عرصه رسانه و هنر صورت پذیرد نوعی آموزش است و تاثیرگذاری بر مخاطب دارد.
این بازیگر برجسته کشورمان ضمن بیان علاقه خود به بازی در فیلم‌های تاریخی و مذهبی گفت: اگر با موضوع امام رضا(ع) کاری به من پیشنهاد شود قطعا و با کمال میل قبول می‌کنم و باعث افتخار بنده است.
رویگری برگزاری جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) را رویدادی فرهنگی و هنری موثر در عرصه ترویج فرهنگ رضوی دانست و گفت: این جشنواره زمانی می تواند رسالت خود را به سرانجام برساند که استمرار داشته و حمایت جدی از تولیدات در عرصه رضوی داشته باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در گذشته زمانی که با پدرم به مشهد می‌آمدیم این شهر به معنای واقعی امام رضایی بود و امروز باید این مسئله پررنگ تر شود.
بازیگر سریال مختارنامه در پایان بخش صحبت‌های خود اشاره داشت: زمانی که پدر و مادرم با هم ازدواج کردند به مدت ۱۵ سال بچه‌دار نشدند. پدرم خیلی از این قضیه ناراحت بود. یک روز بعد از اینکه نمازش را خواند و دلش به خاطر نداشتن فرزند شکسته بود خوابش برد و خواب آقا امام رضا(ع) را دید که به او گفت ناراحت نباش به تو فرزند پسری می‌دهیم و بعدها به خاطر عنایت و توجه آقا نام مرا رضا گذاشتند.
رویگری گفت: من دلداده امام رضا(ع) هستم و خواسته و آرزوی من این است که روزی خادمی امام رضا(ع) نصیبم شود.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.