قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: اهمیت حفظ و زنده نگه داشتن دستاوردهای ۸ سال دفاع مقدس کمتر از خلق این ارزش‌ها نیست.

حفظ دستاوردهای دفاع مقدس کمتر از خلق این ارزش‌ها نیست

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی خاکسار قهرودی، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در مراسم رونمایی از ۸ اثر انتشارات به نشر با محوریت دفاع مقدس که در نمایشگاه دستاوردهای ۸ سال دفاع مقدس و مقاومت در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: آن چه که در این آثار و محافل ضروری است بدان پرداخته شود به تصویر کشیدن شجاعت‌ها، رشادت‌ها و ایثارگری‌هایی است که حاصل آن نظام مقتدر و عزتمند جمهوری اسلامی و حرکت به سمت قله افتخار است.

وی بیان کرد: بزرگداشت دفاع مقدس و برپایی نمایشگاه‌هایی از این دست موجب حفظ ارزش‌ها، دستاوردها و خاطرات شهدا می‌شود و این مهم از اجر کاری که رزمندگان اسلام برای حفظ و صیانت از اسلام و خاک میهن اسلامی انجام دادند کمتر نیست.

این مقام مسئول با اشاره به ضرورت بزرگداشت ایثار رزمندگان اسلام در هفته دفاع مقدس و برپایی نمایشگاها و دستاوردهای علمی و فرهنگی در این رابطه ادامه داد: اگر می خواهیم راه و مسیر شهدا حفظ شود و به دست فراموشی سپرده نشود ضروری است در برگزاری این گونه بزرگداشت‌ها اهتمام ویژه‌ای شود.

وی افزود: در حقیقت این تلاش‌ها کمتر از اجر شهادت نیست زیرا موجب امتداد راه و مسیر شهدا و انتقال آن به آیندگان می شود.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی خاطر نشان کرد: تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان و همچنین گذر زمان می‌تواند ما را از این راه غافل کند از همین رو باید برای تلاش‌ها و افتخاراتی که در این مسیر خلق شده است تلاش مجاهدت گونه انجام گیرد.

وی با اشاره به ۸ اثر رونمایی شده انتشارات به نشر که با محوریت شهدای دفاع مقدس به زیور چاپ آراسته شده است، گفت: آثار ماندگار آستان قدس رضوی که مزین به تصویر شهدای دفاع مقدس است در واقع  گنجینه ارزشمندی است که به تاریخ گرده خورده و باید در سال‌های آینده بهتر، زیباتر و با گستردگی بیشتری ادامه یابد.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.