خراسان شمالی- استاندار خراسان شمالی از بررسی دلایل افزایش تعداد مبتلایا و فوتی های ناشی از بیماری کرونا توسط ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا خبر داد و گفت: نقاط و مکان های موجب شیوع بیماری کرونا تعطیل می شوند.

مکان های موجب شیوع بیماری کرونا تعطیل می شوند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، محمد علی شجاعی اظهار داشت: مردم باید برای حفظ جان خود و عزیزانشان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی افزود: از ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا خواسته ام با تحلیلی دقیق نقص ها و اشکالات ناشی از افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا بررسی و آسیب شناسی کند تا در صورت نیاز نقاط مشکل زا برای حفظ جان مردم تعطیل شود.

شجاعی با اشاره به اینکه ۴ شهرستان استان در وضعیت قرمز هستند و در کل تعداد مبتلایان و فوتی های ناشی از بیماری کرونا در استان در حال افزایش است، گفت: بعد از آسیب شناسی اگر به نتیجه برسیم باید حوزه ای تعطیل شود مدیر مربوطه باید پاسخگو باشد.

وی گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی در حمل و نقل عمومی کم و حدود ۳۰ درصد است از شهرداران خواسته ایم به این موضوع توجه ویژه داشته باشند و ما نیز ورود می کنیم تا اجباری برای حفظ دستورعمل های بهداشتی به وجود بیاید.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.