مسئول بسیج ورزشکاران خراسان رضوی از برنامه‌ریزی برای برپایی یادواره شهدای ورزشکار این استان خبر داد.

یادواره شهدای ورزشکار خراسان رضوی برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، علی حسین‌زاده  با اشاره به اینکه هدف سازمان بسیج ورزشکاران ایجاد روحیه معنویت در بین  ورزشکاران است، اظهار داشت: سازمان بسیج ورزشکاران از سال ۹۰ از تربیت بدنی سپاه استان جدا شده و به صورت مستقل با هدف ایجاد ارتقاء معنویت و فرهنگ‌سازی در بدنه ورزش جهت کادرسازی ورزشکاران برای انقلاب در بین مربیان با رشته‌های مختلف ایجاد شده است.

وی گفت: ما کلاس‌های ویژه‌ای را برای مربیان خواهر و برادر در رشته‌های مختلف برگزار می‌کنیم که بسترش بیشتر از طریق طرح صالحین سپاه صورت می‌گیرد تا از این طریق مربیان شاگردان انقلابی را در بدنه ورزش تربیت کنند.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران خراسان رضوی خاطرنشان کرد: به مناسبت گرامی‌داشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس غرفه‌ای در نمایشگاه  بین‌المللی مشهد برپا کردیم که آموزش‌های دفاعی، غواصی و نظامی مربیان به رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی را به صورت تصویری به نمایش  گذاشتیم و درصدد هستیم در نیمه دوم سال جاری یک یا دو یادواره شهید را برگزار کنیم.

حسین‌زاده با اشاره به اینکه سازمان بسیج ورزشکاران ۱۵ هزار عضو در کل استان خراسان رضوی دارد که از این تعداد ۵ هزار عضو در مشهد هستند؛ بیان داشت: این  سازمان ۲۰ دفتر در کل  استان دارد.

وی در ادامه از افتتاح دفتر بسیج ورزشکاران در اداره ورزش و جوانان  شهرستان تربت حیدریه خبر داد.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران خراسان رضوی عنوان داشت: به علت شیوع ویروس کرونا قادر به  اجرای برنامه‌ها به صورت اجتماع و همایش نیستیم لذا در فضای مجازی کارها را دنبال می‌کنیم. سه کتاب با موضوع مشخص شده به صورت  pdf در سایتی که طراحی کرده‌ایم برای مربیان ورزش در استان بارگذاری خواهیم کرد تا نظراتشان را ارائه و ما پیگیر این نظرات خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.