خراسان شمالی- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۱۷ فقره پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در استان خبر داد.

کشف ۱۷ فقره پرونده جعل و کلاهبرداری در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری  با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام شکایت چند نفر از شهروندان مبنی بر اینکه افرادی با ترفند های مختلف اقدام به کلاهبرداری و جعل اسناد کرده اند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات پلیسی و بررسی موضوع در این زمینه آغاز شد، افزود: در بررسی اظهارات شاکیان پرونده و همچنین انجام اقدامات اطلاعاتی، در نهایت متهمان شناسایی شدند.

این مقام ارشد انتظامی در خراسان شمالی با اشاره به اینکه در چند عملیات غافلگیرانه ۱۰ نفر متهم در همین رابطه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ۱۷ فقره جعل و کلاهبرداری به ارزش ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعتراف کردند.

سردار مظاهری با تاکید بر اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست تا فریب این افراد را نخورند و در صورت مواجه با اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.