نوکیا ۷.۳ با دوربین چهارگانه ۴۸ مگاپیکسلی و اسنپدراگون ۶۹۰ در رندر ها فاش شد.

مشخصات نوکیا ۷.۳ فاش شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، عرضه گوشی هوشمند جدید میان رده ۲۰۲۰ نوکیا ممکن است به تأخیر بیفتد اما این امر مانع تولید سازنده گوشی های هوشمند فنلاندی در عرضه سایر تلفن های اصلی نشده است. نوکیا ۸.۳ با چیپست اسنپدراگون ۷۶۵G به تازگی پس از شش ماه تأخیر رسمی شد و اکنون می شنویم که نوکیا ۷.۳ نیز در حال آماده سازی است.

مشخصات میان رده آینده نوکیا به لطف مشاوران OnLeaks و IPEEWorld کاملاً درز کرده است. این مدل همان طراحی نوکیا ۸.۳ را دارد اما در عوض روی چیپست اسنپدراگون ۶۹۰ اجرا می‌شود و اسنپدراگون ۶۹۰ تراشه نسبتاً جدیدی از کوالکام است که ۵G را با قیمت کمتری نسبت به سیلیکون ۵G اسنپدراگون ۷ و سری ۸ به ارمغان می‌آورد. ما هنوز هیچ گوشی مجهز به این تراشه جدید ندیده‌ایم  بنابراین نوکیا ۷.۳ می‌تواند اولین دستگاهی باشد که آن را دریافت می کند.



در نمای دیگر ، نوکیا ۷.۳ از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی + FHD با طراحی حفره ای در سمت چپ صفحه نمایش بهره می برد، این گوشی همچنین مانند نوکیا ۸.۳ دارای چهار دوربین عقب در یک محفظه دایره‌ای است. با این حال ، دوربین اصلی ۶۴MP را با یک سنسور اصلی ۴۸MP جایگزین می‌کند، ماژول فلش دوتایی در سمت چپ محفظه دوربین قرار دارد و در جلو یک دوربین ۲۴MP برای عکس خودنگار (سلفی) قرار دارد.

یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری با شارژ ۱۸ وات قدرت این گوشی هوشمند را فراهم می‌کند و همراه آن یک درگاه USB-C و جک هدفون ۳.۵ میلی متری وجود دارد.



در مورد قیمت و در دسترس بودن نوکیا ۷.۳ خبری نیست. با این حال ، این گوشی می تواند در کنار پرچمدار شایعه شده نوکیا ۹.۳ در سه ماهه چهارم سال جاری ظاهر شود و با تأخیرهایی که امسال HMD Global با آن روبه‌رو است، نمی‌توان گفت که آیا نوکیا ۷.۳ بلافاصله پس از عرضه در دسترس قرار می گیرد یا مانند سایر گوشی‌های ۲۰۲۰ نوکیا به تأخیر می‌افتد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.