مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون، بیش از ۱۰۰ میلیون تومان برای کمک به آزادسازی زندانیان با همکاری ستاد دیه پرداخت کرده‌ایم.

پرداخت بیش از ۱۰۰ میلیون تومان برای آزادسازی زندانیان  خراسان رضوی در سال جاری

به گزارش قدس آنلاین، حبیب‌الله آسوده  اظهار کرد: ما در اردیبهشت ماه سال جاری، با همکاری علوم پزشکی، مرکز نیکوکاری پند را برای کمک به بیماران کرونایی و افرادی که به سبب بیماری کرونا فوت شده بودند، راه‌اندازی و مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان در آنجا کمک کردیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی افزود: از زمانی که بیماری کرونا شیوع پیدا کرد، فعالیت‌های عمومی شامل بسته‌های معیشتی و لوازم پزشکی در این استان توسط مردم و کمیته امداد در قرارگاه مواسات، پی گرفته شد.

وی تصریح کرد: مسئله‌ای که امسال خاص بود این بود که کمیته امداد فرصتی فراهم کرد تا مردم وارد شوند و این نیز طبق گفته رهبری است که دستور داده بودند مردم بیشتر وارد این فضا بشوند.

آسوده درباره دیگر فعالیت‌های کمیته امداد در زمان کرونا بیان کرد: ما در بحث ودیعه مسکن نیازمندان نیز ورود پیدا کردیم و مبلغ ۲۰ میلیون تومان به هر خانواده نیازمند پرداخت کردیم که مجموعاً مبلغی حدود ۲۵ میلیارد تومان در این زمینه هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی ادامه داد: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون،مبلغی بیش از ۱۰۰ میلیون تومان برای کمک به آزادسازی زندانیان با همکاری ستاد دیه پرداخت کرده‌ایم.

وی عنوان کرد: با شروع ویروس کرونا تعدادی از مشاغل دچار مشکل شدند و به همین جهت ما بخش وسیعی از تسهیلات اشتغال را به این آسیب‌دیدگان حاصل از کرونا اختصاص دادیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.