عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان دین مهمترین درس قیام کربلا است، گفت: دین اسلام هرچه دارد از مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان است.

دین اسلام هرچه دارد از مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله محمد هادی عبد خدایی؛ عضو مجلس خبرگان رهبری  در ویژه برنامه تبلیغی فرهنگی دهه اول ماه صفر که در ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد برگزار و به صورت تصویری برای زائران پخش شد، ضمن گرامیداشت سالروز هفته دفاع مقدس به تبیین موضوع مقام شهید و شهادت پرداخت و اظهار کرد: دفاع مقدس یکی از حوادث تاریخی است که رزمندگان اسلام با اطاعت از فرمان امام راحل(ره)، به حساب دین و زیر پرچم ولی فقیه جانبازی و مبارزه کردند.

سخنران حرم مطهر رضوی افزود: اوایل انقلاب بود و انقلاب مثل یک نهال نورسته و یک جوان نو پایی بود که صدام ناجوان مردانه به پشتیبانی کشورهای غربی به مرزهای کشور حمله کرد اما ملت ایران در پرتو پرچم ولایت فقیه و پیروی از فرمان امام خمینی(ره) در این میدان پیروز شدند.

وی اخلاص، توکل، اعتماد و اعتقاد به خدا را از برجسته ترین خصوصیات شهدا برشمرد و گفت: ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان، پایداری و مجاهدت در عدم سلطه پذیری و پافشاری بر اعتقادات رمز پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دین اسلام هرچه دارد از مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان است، ابراز کرد:  مقاومت و ایستادگی مهمترین درس نهضت عاشورا است بنابراین امروز ما باید با اتکا به این پیام در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز عزت و عظمت انقلاب در مقابل دشمنان به برکت هدایت و راهنمایی امام راحل(ره) و خلف صالحشان مقام معظم رهبری بر همه آشکار است، گفت: سازش با دشمن به معنای بردگی و اسارت است لذا ایستادگی امام خمینی(ره) و رزمندگان اسلام در صحنه دفاع از دین برترین نسخه برای مقابله با دشمن است.

آیت الله عبدخدایی با اشاره به اینکه استکبار جهانی تلاش زیادی کرده است تا جامعه انقلابی شکل نگیرد اما ملت ایران در طول چهل سال اخیر  با پایبندی به آرمان های انقلاب تمام توطئه‌های آنها را خنثی کرده است، گفت: هشت سال جنگ تحمیلی تنها یکی از فتنه‌هایی است که دشمنان در کشور ما ایجاد کردند، اما به به یاری خداوند، به برکت اخلاص امام راحل(ره)، خون شهدای انقلاب، هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و حضور با بصیرت مردم در این میدان هم ملت ایران سرافراز و پیروز شد.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.