مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: ۵۳۳ خانواده در این استان بیش از یک شهید در راه حراست از کشور و آرمان‌های انقلاب اسلامی تقدیم کرده‌اند.

۵۳۳ خانواده در خراسان رضوی بیش از یک شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام حسین معصومی  افزود: براساس آمار بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی یک خانواده در این استان پنج شهید، ۲ خانواده چهار شهید، ۵۴ خانواده سه شهید و همچنین ۴۷۶ خانواده ۲ شهید برای حفظ آرمانهای بلند نظام اسلامی تقدیم کرده‌اند. 

وی تقدیم ۱۷ هزار و ۲۸۴ شهید استان را سند هویت انقلابی مردم این خطه عنوان کرد و ادامه داد: ۱۶ هزار و ۳۵۹ خانواده این استان نیز یک شهید داده‌اند و ۶۵ خانواده نیز تک فرزند آنها به شهادت رسیده و ۳۲۷ خانواده نیز تنها فرزند پسر خانواده را در راه اسلام داده‌اند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی به برنامه‌های این اداره کل در نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه هر شب علاوه بر ارائه اطلاعات و آمار به بازدیدکنندگان و دیدار مسوولان با خانواده معظم شهدا در غرفه این اداره کل، تعدادی از خانواده شهدا و ایثارگران نیز با حضور در استودیوی این بنیاد در این نمایشگاه با بیان خاطرات خود به ضبط تاریخ شفاهی جنگ می‌پردازند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.